HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.
Bugün şuanda yazacağım yazıda konu başlıklarına dikkat çekilmesini istiyecem.
Forumu biraz inceledim ve böyle bir yazı göremedim ve ben açmaya karar verdim, bilemiyorum ne kadar doğru veya yanlış karardır.
Konu Başlıklarında hep bir istek var ve noktalamalara dikkat edilmiyor, direk yazıyorlar kabacası bodoslama dalıyorlar.
Örn: XxX Resmindeki XxX Fontunun adı nedir
Doğru biçimi: XxX Resmindeki XxX Fontunun adı nedir ? olucakki bence buda yanlış.
Şöyle Olabilir: XxX Resim Çalışması olabilir ve konu içinde Arkadaşlar fontu biliyor musunuz ? diye sorulabilir.
Konu başlıklarında istek belirten yazılar bir kişinin konuya girmesini azaltır. Tabi böyle birşeyi konu sahipleri haliyle istemez.
Bugün şuanda yazacağım yazıda konu başlıklarına dikkat çekilmesini istiyecem.
Forumu biraz inceledim ve böyle bir yazı göremedim ve ben açmaya karar verdim, bilemiyorum ne kadar doğru veya yanlış karardır.
Konu Başlıklarında hep bir istek var ve noktalamalara dikkat edilmiyor, direk yazıyorlar kabacası bodoslama dalıyorlar.
Örn: XxX Resmindeki XxX Fontunun adı nedir
Doğru biçimi: XxX Resmindeki XxX Fontunun adı nedir ? olucakki bence buda yanlış.
Şöyle Olabilir: XxX Resim Çalışması olabilir ve konu içinde Arkadaşlar fontu biliyor musunuz ? diye sorulabilir.
Konu başlıklarında istek belirten yazılar bir kişinin konuya girmesini azaltır. Tabi böyle birşeyi konu sahipleri haliyle istemez.
--------------------------------------------------------------------------------
| Forum Yetkililerinden Konunun Sabitlenmesini Rica Ediyorum. Teşekkürler. |
--------------------------------------------------------------------------------
| Forum Yetkililerinden Konunun Sabitlenmesini Rica Ediyorum. Teşekkürler. |
--------------------------------------------------------------------------------
Son düzenleme:
Konu Başlıklarının Düzgün Kullanımı Konusunda Forum Kuralı Mevcut >
"16-Açtığınız konuların başlıkları içeriğini anlatmalıdır. "Ne olur yardım, yardım, imdat, help, acil, bi bakın arkadaşlar" gibi anlamsız konu başlıkları KİLİTlenecektir."
http://www.turkmmo.com/misc.php?do=showrules
Bunun Dışında Üyeler istedikleri gibi Başlık kullanabilirler , Bu konuda Sınırlama yapılamaz
"16-Açtığınız konuların başlıkları içeriğini anlatmalıdır. "Ne olur yardım, yardım, imdat, help, acil, bi bakın arkadaşlar" gibi anlamsız konu başlıkları KİLİTlenecektir."
http://www.turkmmo.com/misc.php?do=showrules
Bunun Dışında Üyeler istedikleri gibi Başlık kullanabilirler , Bu konuda Sınırlama yapılamaz
Merhaba değerli üyemiz ;
Öncelikle bu konuyu gerek gorseydi bir smod, yonetici veya admin açabilirdi
Forum kurallarınca bu madde doğrultusunda uymayan konular kapatılır, gerisi kişinin karakterine , detaylarına bilgisine kalmş , birde o durumda tabi panikle ne yapacagını bilmediği için olaya direk giriyor sizin de dediğiniz gibi.
fakat siz buraya bu kadarcık bir ozetle konu açıyorsunuz birde sabitlenmesini istiyorsunuz buna maalesef siz değil değerli yonetim üyelerimiz karar veriyor evet bir görüş isteseydik veya bilgi vermek isteseydik biz daha öncesinde açardık bununla ilgili konuyu.
Zaten sizlerinde kurallara uymayan konuyu bildirdiğinde ortaya bir sıkıntı cıkmıyor yani suanlık gereksiz bir durum
konu tarafımca kapatıldı , iyi forumlar
Öncelikle bu konuyu gerek gorseydi bir smod, yonetici veya admin açabilirdi
16-Açtığınız konuların başlıkları içeriğini anlatmalıdır. "Ne olur yardım, yardım, imdat, help, acil, bi bakın arkadaşlar" gibi anlamsız konu başlıkları KİLİTlenecektir.
Forum kurallarınca bu madde doğrultusunda uymayan konular kapatılır, gerisi kişinin karakterine , detaylarına bilgisine kalmş , birde o durumda tabi panikle ne yapacagını bilmediği için olaya direk giriyor sizin de dediğiniz gibi.
fakat siz buraya bu kadarcık bir ozetle konu açıyorsunuz birde sabitlenmesini istiyorsunuz buna maalesef siz değil değerli yonetim üyelerimiz karar veriyor evet bir görüş isteseydik veya bilgi vermek isteseydik biz daha öncesinde açardık bununla ilgili konuyu.
Zaten sizlerinde kurallara uymayan konuyu bildirdiğinde ortaya bir sıkıntı cıkmıyor yani suanlık gereksiz bir durum
konu tarafımca kapatıldı , iyi forumlar
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 57
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 50
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 75
