HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
LaNeTLiiLoRD
BU BİR OYUN UNUTMA ASLA..!
KaLiPSo <3
BU BİR OYUN UNUTMA ASLA..!
KaLiPSo <3
Tebrikler Kenan....... Ben 2 hafta yoktum oyunda yoksa bende gelirdim savaşa!!!!!!!!!!!!
Ö.degil rebelcİtyle bİda yapicam :d ben savas yolladim 2 gun Önce 5 ksiydik baktim kbl etmior :d sarialri toplamis sagldn soldn sonra kbl edtiyor 30 dkka sonra bİzİm adamlar cikmis oyundan :d ergen berabere kldigi savasla kndini bİ b..k saniyo :d
LaNeTLiiLoRD
BU BİR OYUN UNUTMA ASLA..!
KaLiPSo <3
![]()
![]()
SAVAS BU SKOR BU İŞTE MALIN BİRİDE 3.0 SKORU SAVAS DİYİP KOYMUS TBRKLER KENAN :ka19::l03:
Aynen aga adam yedİremiyo kndine :d bak ben savas yollayali 30 dkka olmus savasmicak dİye oyundn cikmisim bu savasi kbl etmis loncada 3 kisi acikmis bunlarda gİrmis bİzİ gÖrmeyince cikmislar berabere bİten bİr savas sonucu o yendigine dahil ss ni alaydi :d anca Öle alir sen kim kalİpsoyu yenmk kİm sen kİm mavi bayrak olmak kİm yalaka bİde bİtane hackli kalkanla kndini adam saniyo kocum bİz hackli İtem kullncak olsaydik set dİzerdik senin gİbİ hackle adam olmuyoruz bİzİm eskiler bİze yeter rahat ol
serocan
serocanŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 265
