HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar çözüm getiremediğim değişik bir sorun var
sorun şu;
Hamachi serverim var Root.epk açıyorum serverinfo'dan Ch ve server ayarlarını yapıyorum kapatıyorum pack dosyasına atıyorum oyuna girerken log hatası veriyor acaba neden??
sorun şu;
Hamachi serverim var Root.epk açıyorum serverinfo'dan Ch ve server ayarlarını yapıyorum kapatıyorum pack dosyasına atıyorum oyuna girerken log hatası veriyor acaba neden??
1-) MC'siz Giriş Yapıyorsan LOG Hatası Alırsın (MC.txt Kendi IP Yazmalısın)
3-) Hamachi Servere Bağlanmak İcin Temiz Bir Pack Gerekli Sana Verdiğim Pack Dosyasını İndir Metin2 Pack At Sorun Düzelir
3-) Hamachi Servere Bağlanmak İcin Temiz Bir Pack Gerekli Sana Verdiğim Pack Dosyasını İndir Metin2 Pack At Sorun Düzelir

Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 272
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 698
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 999
Altın Konu
Kötü Ağ Geçidi 502 Hatası Nasıl Onarılır ?..
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
