berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

des-des3 biliyorsan yardim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kademli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaslar las ot.. ping dusurucu acmıstım des_des3 demeden once bgun arkadasi aradim onun ping 193 mğs benim suanda 780 lerde arada 1400 3200 oluyor yokmu cozumu nolur...:(:(:(:eek:
 
arkadaslar las ot.. ping dusurucu acmıstım des_des3 demeden once bgun arkadasi aradim onun ping 193 mğs benim suanda 780 lerde arada 1400 3200 oluyor yokmu cozumu nolur...:(:(:(:eek:

Bilgisayarında bir sorun olmasın benim pc'de hiç lag yok oyunda. FPS'de gayet normal. Ama bilgisayarına keylogger istiyorsan yükleyebilirsin lastcıların ping düşürücüsünü :)
 
işte indirmişim diyorum kurtulmanın yolu yokmu eset nod 32 kullanıyom guncel...
 
Oyunu yeniden yukledim ping 310 a dustu win 7 64 bit destekleyen anti keylog.. varsa Lutfen verin Bulaamadım Lütfennnnnnn
 
Oyunu yeniden yukledim ping 310 a dustu win 7 64 bit destekleyen anti keylog.. varsa Lutfen verin Bulaamadım Lütfennnnnnn

Lag için Açtığım konuya göz at Ve pcinde Keyloger Olup olmadıgı söyle anlaya bilirsin :)


1.YÖNTEM
Ctrl+Alt+Delete yaparak "Görev Yöneticisini" açın ve "İşlemler" sekmesine tıklayın.Liseteden "services.exe" yi bulun.Eğer services.exe'nin yanında normalde SYSTEM yazması gerekiyor ama herhangi bir kullanıcı adı vs. yazarsa bilgisayarınızda Keylogger bulunuyor demektir.


2.Yöntem:Başlat>>>Çalıştır komutlarını uygulayarak çıkan boşluğa cmd yazın ve Ms Dos satırı açılacaktır.Satıra netstat -an | find ":25" yazınız ve entere basınız eğer boş satır olarak liste aşağıya inerse bilgisayarınızda Keylogger bulunmamaktadır.Eğer boş değil de dolu şekilde liste aşağıya inerse bilgisayarınızda Keylogger bulunuyor demektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst