mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ayakkabı Aldım!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SpeeDIKing
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 63
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Hayırlı Olsun :ka19:

Teşekkürler.

Hayırlı Olsun.Ben Nike Mercurial ve Adidas Predator'dan vaz geçemiyorum :D

Evet Vaz Geçilmiyor.Teşekkürler.

Hayırlı olsun.

Teşekkürler.

Hayırlı Olsun..

Teşekkürler.

Özenipte aldığın belli. Görüntü olarak hoş durmuyor. Yinede hayırlı olsun

Zevkler Tartışılmaz Sana Göre Hoş Durmaz Bana Göre Süper Durur.Teşekkürler.

Hayırlı olsun.

Teşekkürler.

güle güle kullan

Teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst