HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eskiler çok iyidi.Kraliyeti alan ülke basıyoduşahsen bende öyle yapmıştım
![]()
Eskiden oyunda İNSANLAR vardı o yüzden zevkliydi
Ama şimdi parmakla gösterilecek kadar kalmış 
Eskiden oyunda İNSANLAR vardı o yüzden zevkliydiAma şimdi parmakla gösterilecek kadar kalmış
![]()
Ona bence insanları bilmeden konuşmak yanlışda eski Dostluklar yok desek bence daha iyi

Oyunda 2009 ve 2010 Senelerinde Gerçekten Efsane Olacak Unutulmayan Oyuncular Oldu Hatta Şimdi İsimlerini Bile Sayarım Ancak Şuanda Bir Çok Metin2 PvP Olmasından Dolayı Sanırım Çünkü Herkez PvP Kurabiliyor Şimdiki Zamanda Eskisi Gibi Değil Mmomt2.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 22
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 13
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 573
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 18


