berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

sXe 13.0 ve STEAM Overview Map Hack 1.5/1.6

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HalukST
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba sayın TurkMMO üyeleri ;

Bu konumda, sizlere overview map hack'ı göstereceğim. Bu hile rakip ve kendi oyuncularınızın haritada nerelerde olduğunu göstermektedir.

dd87s.jpg


dd88j.jpg


db855.jpg


ÖZELLİKLER

sXe+STEAM geçer.
Amx sXe Screenshot yakalanmaz.
Serverdaki oyuncuların rate ayarlarını görebilirsiniz.

ANLATIM

Aşağıdaki dosyamızı indiriyoruz.
WinPCAP Adlı programı kuruyoruz.
NetShark.exe yi çalıştırıyoruz
Çıkan siyah ekranda internet bağdaştırıcımızı seçiyoruz hangisi ise numarasını yazıp enterlıyoruz.
Servera giriyoruz.
Servera bağlandığımız anda overview görüşü gelecektir.Program size sunucu bilgilerini verecektir.Kendinizi görmek istiyorsanız oyunda F10 a basın.
Serverdaki diğer oyuncuların rate ayarlarını da görebilirsiniz.

NOT :
Kesinlikle küçük ekranda oynayın..!

İndirme Linki :

VirusTotal Linki :


d3dx9_42.dll hatası alanlar aşağıdaki dll i indirip C:\Windows\System32\ ' ye atın. İndirmek için

Dipnot: Virüstotal sonucundaki bir virüs tehdit içerikli değildir. PC ve AĞ'ınıza zarar vermez. O virüs'ün amacı, bulunduğunuz sunucudaki kişilerin IP adreslerine bağlanıp, MAP HACK penceresinde oyunda bulunduğu göstermesine yarayan, katkıda bulunan. Hile yapımında kullanılan virüslerdendir. İnternette araştırmasını yapabilirsiniz. PC ve AĞ zarar vermesi durumunda konu kapatılabilir.
 
Son düzenleme:
Hilelerin videolu kanıtları gerekmektedir kısa zaman içerisinde video ekleyiniz. Aksi takdirde konunuz kapatılacak.
 
Merhaba sayın TurkMMO üyeleri ;

Bu konumda, sizlere overview map hack'ı göstereceğim. Bu hile rakip ve kendi oyuncularınızın haritada nerelerde olduğunu göstermektedir.

dd87s.jpg


dd88j.jpg


db855.jpg


ÖZELLİKLER

sXe+STEAM geçer.
Amx sXe Screenshot yakalanmaz.
Serverdaki oyuncuların rate ayarlarını görebilirsiniz.

ANLATIM

Aşağıdaki dosyamızı indiriyoruz.
WinPCAP Adlı programı kuruyoruz.
NetShark.exe yi çalıştırıyoruz
Çıkan siyah ekranda internet bağdaştırıcımızı seçiyoruz hangisi ise numarasını yazıp enterlıyoruz.
Servera giriyoruz.
Servera bağlandığımız anda overview görüşü gelecektir.Program size sunucu bilgilerini verecektir.Kendinizi görmek istiyorsanız oyunda F10 a basın.
Serverdaki diğer oyuncuların rate ayarlarını da görebilirsiniz.

NOT :
Kesinlikle küçük ekranda oynayın..!

İndirme Linki :

VirusTotal Linki :


d3dx9_42.dll hatası alanlar aşağıdaki dll i indirip C:\Windows\System32\ ' ye atın. İndirmek için

Dipnot: Virüstotal sonucundaki bir virüs tehdit içerikli değildir. PC ve AĞ'ınıza zarar vermez. O virüs'ün amacı, bulunduğunuz sunucudaki kişilerin IP adreslerine bağlanıp, MAP HACK penceresinde oyunda bulunduğu göstermesine yarayan, katkıda bulunan. Hile yapımında kullanılan virüslerdendir. İnternette araştırmasını yapabilirsiniz. PC ve AĞ zarar vermesi durumunda konu kapatılabilir.
Ayıp Arkadaşım ///// Sitesinin Yaptığı Hileyi Burada Paylaşıp ALINTIRDIR yazmaman.Şiddetle Kınıyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
wayknk Videolu kanıt felan diyorsunda, bunuda siz yapsanız olmazmı ? Herşeyi niye üyelerden bekliyorsunuz anlamadım hani ? Biraz işe yarayın. Ayrıca işe yaradığı zaten resimlerde belli oluyor. Neyin kafasındasın anlamadım ? Yani kırk yılda bir konu açıyoruz, onuda illa kapatılacak bir sebep yaratıyorsunuz. Forumda paylaşım iştahım açılmışken nedir bu siz moderatörlerden çektiğimiz. Kapat konuyu kardeşim kapat. Yaranılmıyor. Harbi yaranılmıyor. Hay sanada,totalinede. Adminede söyle banlasın bu kullanıcıyı. Sıktı yeminle sıktı ya. Moderatör dediğin, konuyu üye açar. Videolusumu nesini moderatör yapar. Kendi dener, onaylar. Sabite atar. Konuyu sen açsan, direk sabite teağğmm .
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst