HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bir adam 12 katlı bir binanın 12. katında oturuyor. Bu adam her sabah 12. kattan 0. kata asansör ile inerek işine gidiyor.
Her akşam iş dönüşü asansöre binip 6. kata çıkıyor ve 6. kattan 12. kata yürüyerek çıkıyor. Sizce bu adam neden direk 12. kata çıkmayıp
6. kattan 12. kata yürüyerek çıkıyor ? Cevabı çok basit
Her akşam iş dönüşü asansöre binip 6. kata çıkıyor ve 6. kattan 12. kata yürüyerek çıkıyor. Sizce bu adam neden direk 12. kata çıkmayıp
6. kattan 12. kata yürüyerek çıkıyor ? Cevabı çok basit

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 439

