HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu forumda yararlı olabileceğini düşündüğüm 3 konu actım 2 yıldır hepside abuk subuk nedenlerden kilitlendi bir daha tövbe ne birine yardım ederim ne de konu acarım bu kadarda olmaz işe yaramayan bir sürü ıvır zıvır konular sabitlenir biz işe yarayacak sey paylasırız bırak sabitlenmeyi kilitleniyor yazık bende diyom o kadar iyi paylasımcılar vardı nereye kayboldular bu forum benim icin bitmiştir artık gelir gezer cıkarım....O kadar emeğe yazık. Bakıyorum bir sürü yalan yanlış yardım edip yanlış yere yönlendirenler konuları alıntı yapıp ben yaptım diyerek konu acanların hepsi uzman üye e bunlardanda moderator olursa olacagı bu
Her Bölümün Kendine Göre Bir Bölüm Kuralları Var Orayı Okuduktan Sonra Maddeleri İnceledikten Sonra,
Onlara Göre Konu Açarsanız Sorun Yok Fakat Yinede Kilitlenirse Editöre Ö.M İle Yollıyarak Uygun Bir Dille Anlatabilirsin.
Fakat Yine Ona Göre Uygun Sana Göre Değil İse Bildirim Tuşuna Tıklayarak Yöneticilerimiz Tarafından İncelenebilir.
Bu Konuyu Okumanızı Öneririm.
Onlara Göre Konu Açarsanız Sorun Yok Fakat Yinede Kilitlenirse Editöre Ö.M İle Yollıyarak Uygun Bir Dille Anlatabilirsin.
Fakat Yine Ona Göre Uygun Sana Göre Değil İse Bildirim Tuşuna Tıklayarak Yöneticilerimiz Tarafından İncelenebilir.
Bu Konuyu Okumanızı Öneririm.
Ben konu acıp bilmem nelik peşinde değilim yararlı olabileceğini düşündüğüm konuyu acarım yazarım kuralda sizin olsun konuda o kadar önemli değil download ettiğim site kendi oyunumun sitesi zaten virüs olmaz. Ayrıca ben ona bişe bulaştırmak istesem emin ol tertemiz virüs taramasını da yerleştiririm dediğim gibi o kadar önemli değil kapatsınlar siz gidin zırva seyleri sabitleyin. o ssabitlediğiniz konulardan en fazla 2 tanesi yararlı gerisi hikaye üstelik çalıntı alıntı benim paylaşım yapmamam ya da yardım etmemem bu foruma bi zarar vermez ama 1 kişide 1 kişidir emeğimize yazık diyorum başka bişe demiyorum
bir konumun kilitlenmesine itiraz ettim özel mesaj yoluyla ne oldu biliyormusun 3 gün ban yedim herkes kral burda bizler marabayız
Forumu gez bakalım bir tane bile benden başka tombala sistemini anlatıp paylaşan varmı bu konu sabitleneceğine kilitleniyor
Forumu gez bakalım bir tane bile benden başka tombala sistemini anlatıp paylaşan varmı bu konu sabitleneceğine kilitleniyor
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
