HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Alıntıdır.
sXe ve Server Sahiplerinden yenilen Banlar Bazen İP Panelden Kaldırılmadıkça Açılmıyor..
Herkesin Bildiği Birşey Vardır Modeme Reset Atmak . Fakat Gelişmiş Serverlere Bu Resetten Sonra Yine Giremiyorsunuz .
Bende Bu Olayı Programsız ve %100 iŞe Yarayan Bir Şekilde Sizlere Sunuyorum .
Bu Yazıya Yani Banned From This Server Yazısına Bir çoğumuz Alışığızdır
İşte Mucize Anlatımla Bu Olayı Kırıyoruz
2.Adım
3.Adım
4.Adım
İşlemimiz Gerçekleşmiştir ..
Şimdi sXe Açıp Cs Girip Ortalığı Kasıp Kavurabilirsiniz :
sXe Bütün Sürümlerinde Geçerlidir .
2. Alternatif Program İle Ip Değiştirme
Dosyayı indiriyorsunuz Rar'dan çıkarıp çalıştırıyorsunuz
VirusTotal
Yorumlarınızı Eksik Etmeyiniz ...
Alıntıdır....
Teşekkürler + Yorum Bekliyorum
sXe ve Server Sahiplerinden yenilen Banlar Bazen İP Panelden Kaldırılmadıkça Açılmıyor..
Herkesin Bildiği Birşey Vardır Modeme Reset Atmak . Fakat Gelişmiş Serverlere Bu Resetten Sonra Yine Giremiyorsunuz .
Bende Bu Olayı Programsız ve %100 iŞe Yarayan Bir Şekilde Sizlere Sunuyorum .
Bu Yazıya Yani Banned From This Server Yazısına Bir çoğumuz Alışığızdır
İşte Mucize Anlatımla Bu Olayı Kırıyoruz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
2.Adım
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
3.Adım
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
4.Adım
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
İşlemimiz Gerçekleşmiştir ..
Şimdi sXe Açıp Cs Girip Ortalığı Kasıp Kavurabilirsiniz :
sXe Bütün Sürümlerinde Geçerlidir .
2. Alternatif Program İle Ip Değiştirme
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Dosyayı indiriyorsunuz Rar'dan çıkarıp çalıştırıyorsunuz
VirusTotal
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Yorumlarınızı Eksik Etmeyiniz ...
Alıntıdır....
Teşekkürler + Yorum Bekliyorum
Son düzenleme:
İlki sanırsam sadece XP'de oluyor. Windows 7'de denedim "cookies" diye bir klasör bulamadım. 2. yöntem ise modem reslemeden farksız. Yinede paylaşım için teşekkürler.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K

