kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Tr tİpİ gÜzel bİr bİlİŞİm lazim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan roni9507
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 631

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sabrım taştı artık , hak vericeksiniz..
Turkgameserverdan 30 TL sunucu aldım , 1gb ram.
30 online oldu , aksam server çökmüş... Düzellttim sonra , şimdide sitemin kotası mı ne dolmuş ..
Neyse dedik bilişim değiştirelim .
Skynetbilisimden 35 TL sunucu aldım , dolandırıldık cevap verilmiyor gecen msnden yazıyorum 4 gün oldu ne yapıyorsunuz siz dedim adam bana siz kimsiniz , bugünlerde herkes böyle diyor karalamaya çalışıyorsunuz bizi diyip engelledi.
Şimdi Akıllandım , geç olsada 70 tl civarı harcadım.

Bütcem 60 TL , Güzel bir pvp almak istiyorum tr tipi , ch 1 ch 2 sorunsuz olsun ch 3 ch 4 de açılabiliyor olsun.
Uyku modu vs. sorunlar kesinlikle olmaması lazım . gerisini ben hallederim .
Var mı Böyle bir pvp ?
Mümkünse kalitelii , iyi referansları olan bir sunucu olsun
 
Son düzenleme:
Yeni Bir Kampanya Başlatıyoruz.

+3 GB Paylaşımsız Ram
+110 GB SSD Disk
+Full Güvenlik
+Sınırsız Aylık Trafik
+7/24 Teknik Destek
+Türkiye Lokasyon
+BlumePanel.in Üyeliği

Aylık 60 TL.

Kampanyalarımız Stokludur. Açılan Stok Adeti 3'tür :)
 
Dilerseniz Ayırabiliriz Stok :) Sunucularımızda ddos ve botnete karşı güvenlik sistemleri yüksek düzeydedir. Herhangi bir saldırı almazsınız ve rahatça oyunun zevkini çıkarabilirsiniz.
 
Yeni Bir Kampanya Başlatıyoruz.

+3 GB Paylaşımsız Ram
+110 GB SSD Disk
+Full Güvenlik
+Sınırsız Aylık Trafik
+7/24 Teknik Destek
+Türkiye Lokasyon
+BlumePanel.in Üyeliği

Aylık 60 TL.

Kampanyalarımız Stokludur. Açılan Stok Adeti 3'tür :)


Kesinlikle kaliteli ve son derece güvenilir bir firmadır gönül rahatlıyla alışveriş yapabilirsiniz kendilerinden bence şimdiden alıcanız makinayı ayırtmalısınız :))
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst