xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Çarıma Sizce Ne Almalıyım?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kerimkaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 553

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhaba arkadaşlar ingiltere 2 server ında oynuyorum.özellikleri:leonov,13lf3,6sg3n-b02,full elit hız,2iris,5flax
40k uri var sizce 3.irisi de uri ile mi alayım,lf3 veya sg3n-b02 mi alayım,spearhead mı alayım yoksa arge mi basayım?
yalnız server gayet ucuz hiç iris almadım ama 5m ye bile lf3 aldım.yanıtlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler :)
 
Bak şu sırayı izle full olursun dostum ;) ;

İlk gemi | Hızlar | Lf-3 | Bo-2 | İris | Ar-ge | Tek. Fab. | Korsan Kutusu | Ve hayırlı olsun fullsunuz. :)
 
saolasın kardeşim ama diroitlerde lf3 filan koycak yer yok malum gemi loenov :D iris almayı düşünüyorum aslında 40k uri ile?
 
kardeşim lf3 alsam bile koyamam ki boşta durur yer yok diyorum ya :D leonov olarak kalıcam 4iris+20lf3+20kalkan olana kadar
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst