HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar ingiltere 2 server ında oynuyorum.özellikleri:leonov,13lf3,6sg3n-b02,full elit hız,2iris,5flax
40k uri var sizce 3.irisi de uri ile mi alayım,lf3 veya sg3n-b02 mi alayım,spearhead mı alayım yoksa arge mi basayım?
yalnız server gayet ucuz hiç iris almadım ama 5m ye bile lf3 aldım.yanıtlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
40k uri var sizce 3.irisi de uri ile mi alayım,lf3 veya sg3n-b02 mi alayım,spearhead mı alayım yoksa arge mi basayım?
yalnız server gayet ucuz hiç iris almadım ama 5m ye bile lf3 aldım.yanıtlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

Bak şu sırayı izle full olursun dostum
;
İlk gemi | Hızlar | Lf-3 | Bo-2 | İris | Ar-ge | Tek. Fab. | Korsan Kutusu | Ve hayırlı olsun fullsunuz.
;İlk gemi | Hızlar | Lf-3 | Bo-2 | İris | Ar-ge | Tek. Fab. | Korsan Kutusu | Ve hayırlı olsun fullsunuz.

saolasın kardeşim ama diroitlerde lf3 filan koycak yer yok malum gemi loenov
iris almayı düşünüyorum aslında 40k uri ile?
iris almayı düşünüyorum aslında 40k uri ile?