berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

@@Tr6@@ Buda Benim Gemim @@Tr6@@

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lewent96
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 843

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tmm. Sağol Evt Argede Acelici Davrandım. Bi de Şunu Sormak isterim Tr6 da Bo2 ye Kaç teklif versem gelir dün Saat 22:00 Sularında 30M C bastım Ama Gelmedi ?

maşşallah o saate o kadar az basılırmı be yazık olmş. bence sen sabahları bas 06.00-12.00 arası 10-15 me kesin alırsın. mesela ben saat 7-8 arası bo2 ye 3m bastım aldım elit hız'a 1,5m bastım aldım aynı ihalede. vru isen ben yardımcı olabilirim sana pek güclü değilim ama olsun .d


iris konusunda ben gecen yanlış saatlerde yanlış parayı basarak nerdeyse 557.5m kaybettim 8 . iris icin .d biraz fazla .d
ama inatcı biriyim .d
hepsi 2 gün arayla
1. saat 7.8 ihalesi
basılan miktar 110.000.000c.
Sonuc Gelmedi.
2. saat 7.8 ihalesi
basılan miktar 145.000.000
snuc gelmedi
3. saat 7.8 ihalesi
basılan miktar 185.000.000
sonuc gelmedi
4. saat 7.8 ihalesi
basılan miktar 110.000.000
sonuc gelmedi
5. saat 7.8 ihalesi
basılan miktar 7.500.000
sonuc gelmedi

uri 110k felan olsun tekrar girişicem
ve 500m i gerekire direk basarım ama sen sen ol sakın pazar,pazartesi,cumartesi basma.bo

+ sen lf3-bo2 demişsin ben irisi anlattım
ben lf3 leri 29 tanesini toplam 100m e yakın paraya almışımdır.
bo2 leri hepsi 15m den 285 m e aldm....
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst