HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
selamunleykum..
carda hicbir sıkıntı yok tek ben kullanıyorum yani ortak car değil basınız agrımaz. zaten oyunu bırakıcam için satıyorum. fiyatta anlaşırız zaten onda bi sıkıntı olmasın
150TL istiyorum cara ama fiyatta anlasırız. cunku en az 100lira zp+gp harcadım en son elime gecen car bu oldu.. bana bu portaldan mesaj atabilirsiniz fiyatta dediğim gibi anlaşırız.. alana hayırlı olsun..
arkadaslar carın linkini koymadım resmi var isteyene epostandan yollarım eposta=play_boy_clix@hotmail.com siz bu portaldan ve epostadan da ulasabılırsınız...
istanbul içindeyim.. dısarıyada satıs yaparız banka ile ..
carda hicbir sıkıntı yok tek ben kullanıyorum yani ortak car değil basınız agrımaz. zaten oyunu bırakıcam için satıyorum. fiyatta anlaşırız zaten onda bi sıkıntı olmasın
150TL istiyorum cara ama fiyatta anlasırız. cunku en az 100lira zp+gp harcadım en son elime gecen car bu oldu.. bana bu portaldan mesaj atabilirsiniz fiyatta dediğim gibi anlaşırız.. alana hayırlı olsun..
arkadaslar carın linkini koymadım resmi var isteyene epostandan yollarım eposta=play_boy_clix@hotmail.com siz bu portaldan ve epostadan da ulasabılırsınız...
istanbul içindeyim.. dısarıyada satıs yaparız banka ile ..
