HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Üniversite hazırlık nedeniyle oyunu bırakıyorum .. Yeni kasmaya basladıgım el emegi göz nuru carımı satıyorum . Kesinlikle hile acılmamıstır http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/virgul.gif baska oyunculara hakaret http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/virgul.gif küfür vb icerikli mesajlar atılmamıstır . Yani ban yeme riski hic yoktur . Ya türkcell 20 tl ( ng cekmistim sırf onun parası. ) yada metin2de +45 veya +40 carla takas edicem ( kardesim ısrar etti http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/s1.gif ) KD Oranı %65 Hs Oranı %32 dir .. Simgeli klanı vardır . Alıcakların szr.kskn7@w.cn eklemesi rica olunur . Carım astegmen 3.kademedir http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/Smiley%20(3).gif .. Tesekkürler.
Ortak arıyomsn Msn sifreni vermene Gerek yok ben kasarm ?Üniversite hazırlık nedeniyle oyunu bırakıyorum .. Yeni kasmaya basladıgım el emegi göz nuru carımı satıyorum . Kesinlikle hile acılmamıstır http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/virgul.gif baska oyunculara hakaret http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/virgul.gif küfür vb icerikli mesajlar atılmamıstır . Yani ban yeme riski hic yoktur . Ya türkcell 20 tl ( ng cekmistim sırf onun parası. ) yada metin2de +45 veya +40 carla takas edicem ( kardesim ısrar etti http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/s1.gif ) KD Oranı %65 Hs Oranı %32 dir .. Simgeli klanı vardır . Alıcakların szr.kskn7@w.cn eklemesi rica olunur . Carım astegmen 3.kademedir http://www.turkmmo.com/frm/images/smilies/Smiley%20(3).gif .. Tesekkürler.
