HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok güldüm yeminle yaa :m08::m08:Hızlar sepromla beslenmez
x2 de katlayıcısız 3k zor alır benden söylemesi ne hikmetse hızlı olmasına rağmen spearhead az uri kasıyor vega tavsiye ediyorum elit hız yap sal 4X e saatte 10-12k rahat alıyorum katlayıcılı
x2 de katlayıcısız 3k zor alır benden söylemesi ne hikmetse hızlı olmasına rağmen spearhead az uri kasıyor vega tavsiye ediyorum elit hız yap sal 4X e saatte 10-12k rahat alıyorum katlayıcılı
eminmisin arkadaşım ben x2 de saate 3.5 k kasıyom katlayıcısız
eminmisin arkadaşım ben x2 de saate 3.5 k kasıyom katlayıcısız
hangi servr olduğuna bağlı tr4te şahsen kasamamıştım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 122
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 234
Altın Konu
Amazon Fire HD 8 Kids Pro İncelemesi
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 160

2 gün 2gün bota koyuyom bi yandan da pet kasıom