Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

PBDO-Bot çok az kasıyor!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan begafe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 807
ben npc+kutu toplatırken leo da 3k 3-5k kasıyodu şimdi golide aynı işlem 2,5k 3k sadece kutu toplatııyom goliye 3k -3,5k :) yani leoda bu işlem 4k 4,5k yan hangar alcam ona biriktiriyorum
 
25 dk da 3400 katlayıcı ile kardesım serverın bossa iyi kasar.Bos server bul bende eskıden tr4 de katlayıcı ile 2k kasıyordum cok doluydu herkez bot kullanıyordu
Ama iskandınavya bos ve herkez turk 1 haftada 134k uriyaptım :))bos bır server bulup bos bır map bul gerisi kolay..

Bızım servere gelebilirsin.Vru yuz ama degısebiliriz.
 
25 dk da 3400 katlayıcı ile kardesım serverın bossa iyi kasar.Bos server bul bende eskıden tr4 de katlayıcı ile 2k kasıyordum cok doluydu herkez bot kullanıyordu
Ama iskandınavya bos ve herkez turk 1 haftada 134k uriyaptım :))bos bır server bulup bos bır map bul gerisi kolay..

Bızım servere gelebilirsin.Vru yuz ama degısebiliriz.

Bir bot için neden kullandığım çarımı bırakayım ki?Genede saol
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst