HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
katlayıcı ile benim 1 saatte 10k olurdu şimdi daha az canavar kestirt azıcık
npcakar git konularımdan
ben npc+kutu toplatırken leo da 3k 3-5k kasıyodu şimdi golide aynı işlem 2,5k 3k sadece kutu toplatııyom goliye 3k -3,5k
yani leoda bu işlem 4k 4,5k yan hangar alcam ona biriktiriyorum
yani leoda bu işlem 4k 4,5k yan hangar alcam ona biriktiriyorum25 dk da 3400 katlayıcı ile kardesım serverın bossa iyi kasar.Bos server bul bende eskıden tr4 de katlayıcı ile 2k kasıyordum cok doluydu herkez bot kullanıyordu
Ama iskandınavya bos ve herkez turk 1 haftada 134k uriyaptım
)bos bır server bulup bos bır map bul gerisi kolay..
Bızım servere gelebilirsin.Vru yuz ama degısebiliriz.
Ama iskandınavya bos ve herkez turk 1 haftada 134k uriyaptım
)bos bır server bulup bos bır map bul gerisi kolay..Bızım servere gelebilirsin.Vru yuz ama degısebiliriz.
25 dk da 3400 katlayıcı ile kardesım serverın bossa iyi kasar.Bos server bul bende eskıden tr4 de katlayıcı ile 2k kasıyordum cok doluydu herkez bot kullanıyordu
Ama iskandınavya bos ve herkez turk 1 haftada 134k uriyaptım)bos bır server bulup bos bır map bul gerisi kolay..
Bızım servere gelebilirsin.Vru yuz ama degısebiliriz.
Bir bot için neden kullandığım çarımı bırakayım ki?Genede saol
npcakar git konularımdan
bazı insanlarda zeka geriliği var yemin olsun yardım ediyoruz suç
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 548
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 41
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 143
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 58
