Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sa beyelr çarım gitit çar arıyorum.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan azzyldrm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 471
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler oyundan tanıstığım bi süredir facedne konustuğumuz bi arkadas çarımı oyunu ırakıyorum eilmde ezik göli var sana vericem mutlu ol diye snede seninkini vbana ver ilk ver deid adama güvendiğim için veridm 10 d kbekletti sonra engelledi faceden gitti çar .
SUYUMU İÇTİM BANA ÇAR VERİCEK VARMI ONUN ÜSTÜNE OLMUCAK ÇAR AMA SİFRESİNİ BİLECEK DEVAMLI BOTA SOKUCAM BEN .
 
Son düzenleme:
Ya adama o akdar iyilik yapmıstım ya küzen için bota çar koymustum ama o böyle yapti isimzi is çarda 12 lf 3 9 bo 2 vardı adamın 10 iris çarı var beunu niye çaldiki anlamıyom çarını satmıs sözde of abicim 10 iris çarın var niye çalıyon hesabımı ya.
 
Öncelikle Türkçemize biraz özen göstererek Konu açarsan Seni daha rahat anlayabilirim.

Anlaşılan kendi hatanızla hesabınızı Çaldırmışsınız.Bölümde ücretsiz hesap istemeye hakkınız yok Üzgünüm.
 
Bende azzyldrm a vercek çar arıyordum :)

Bende 13 lf4 çar aldım full 8iris 1 apis var ve droitlerin hepsi 10 lvl lf4 lerin çoğunu 1-2 2 tanesinide 6 lvl yaptım ve x1 en fazla 6-7 x4 20k civarı vuruyor neden acaba bu arada seprom lu 35k 40k vuruyor rsb 65k ( sepromlu ndn acaba )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst