HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler PBDO botta x-2 de satrauner ve lordakia kesiyorum bunları yaparken kutuda toplatıyorum ama hala saate 2 bin uri kasılıyor
Gemim Full elit hız goliaht
Nasıl daha fazla uri kasabilirim yardım
Gemim Full elit hız goliaht
Nasıl daha fazla uri kasabilirim yardım
aynen hem streunr lordakia ve kutu diosun max o kadar toplarsın tabi
ayrıca full kutu yapsanda çok fazla toplayamazsın
yeni bizey gelmis kutu topladıkça kutulardan çıkan uri miktarı azalıomus

ayrıca full kutu yapsanda çok fazla toplayamazsın
yeni bizey gelmis kutu topladıkça kutulardan çıkan uri miktarı azalıomus

Streuner ve Lordakia ile Zaman kaybedersiniz.
Streuner 1 uridium veriyor.Saatte 1.000 Tane öldürürseniz 1.000 Uridium yaparki Buda imkansız.Haritada 1 saat içerisinde bu Kadar Streuner çıkmaz.
Geminiz Tamamen elitse , X-3 Haritasında Mordon - Saimon , Veya X-5 Haritasında Sibelonit Kestirebilirsiniz
Streuner 1 uridium veriyor.Saatte 1.000 Tane öldürürseniz 1.000 Uridium yaparki Buda imkansız.Haritada 1 saat içerisinde bu Kadar Streuner çıkmaz.
Geminiz Tamamen elitse , X-3 Haritasında Mordon - Saimon , Veya X-5 Haritasında Sibelonit Kestirebilirsiniz
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 234
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
