OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Uri kasamıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan okanokan6
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler PBDO botta x-2 de satrauner ve lordakia kesiyorum bunları yaparken kutuda toplatıyorum ama hala saate 2 bin uri kasılıyor


Gemim Full elit hız goliaht

Nasıl daha fazla uri kasabilirim yardım
 
aynen hem streunr lordakia ve kutu diosun max o kadar toplarsın tabi :D

ayrıca full kutu yapsanda çok fazla toplayamazsın :D

yeni bizey gelmis kutu topladıkça kutulardan çıkan uri miktarı azalıomus :D :(
 
Streuner ve Lordakia ile Zaman kaybedersiniz.

Streuner 1 uridium veriyor.Saatte 1.000 Tane öldürürseniz 1.000 Uridium yaparki Buda imkansız.Haritada 1 saat içerisinde bu Kadar Streuner çıkmaz.

Geminiz Tamamen elitse , X-3 Haritasında Mordon - Saimon , Veya X-5 Haritasında Sibelonit Kestirebilirsiniz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst