HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Biraz once ozel yamzadna butun gemılerımı çaldılar ne yapmalıyım ?
Çalınan Gemilerin Geri Verilmeyeceğini Darkorbit Yetkilileri Duyurmuştu.
Ama Bilgin Olsun ;
Bilişim Suçları Bürosu Bu Konular İle İlgilenmekte.
Hatta Oyun Hesabı Çalmak Artık Hırsızlık Suçu Olarak Değerlendiriliyor.
Ama Bilgin Olsun ;
Bilişim Suçları Bürosu Bu Konular İle İlgilenmekte.
Hatta Oyun Hesabı Çalmak Artık Hırsızlık Suçu Olarak Değerlendiriliyor.
çaldılarsa çok büyük ihtimal epostanıda biliyorlar ve yapacagın birşey yok
carın ıd (rakam olan) biliyorsan bildir supporta banlasınlar çarı.başka birşey maalesef yapamazsınız.isterseniz giriş ekranına şifremi unuttum diyip epostanızı yazın eposta değiştirmedilerse bilgiler gelir ve başka maile atıp şifre değişirseniz car kurtulur..
carın ıd (rakam olan) biliyorsan bildir supporta banlasınlar çarı.başka birşey maalesef yapamazsınız.isterseniz giriş ekranına şifremi unuttum diyip epostanızı yazın eposta değiştirmedilerse bilgiler gelir ve başka maile atıp şifre değişirseniz car kurtulur..Aynısını Diyecektim Ama Bilişim Suçlarından Halen Daha Bir ümit Var .su iç soğuk su
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 83
