OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Çok az kasıyor.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rbinhoo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 483

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Benim yan char spearhead.
Full hız pro besli 2 k kasıyor. x3 haritasında.
Ndn bu kdr az kasıyor anlamadım.Goli olan charım bile 3.5 k kasıyor.
 
bende birinin tavsiyesiyle almıştım spearı bendede az kasmıştıvegaya döndüm sorunun cevabını merakla bekliyorum
 
bende birinin tavsiyesiyle almıştım spearı bendede az kasmıştıvegaya döndüm sorunun cevabını merakla bekliyorum

Bide yeni bota koydum hani kutu içeriği zamanla azalıyor ya.
Bende merakla bekliyorum.250 k uri var aegis alacam :D Hızı goliyle eşit.
 
kardeşim hiç bir zaman x3 e bırakma sana diyorum bırakırsan yok düşman yok botçulardan rahat edemezsin ben ya pvp yada x4 kasıyorum 7 k kasıyorum katlayıcısız :D

kutu içeriği demişsin bide öyle bişey yok hep aynı kasıyorum niyeyse :D
 
kardeşim hiç bir zaman x3 e bırakma sana diyorum bırakırsan yok düşman yok botçulardan rahat edemezsin ben ya pvp yada x4 kasıyorum 7 k kasıyorum katlayıcısız :D

kutu içeriği demişsin bide öyle bişey yok hep aynı kasıyorum niyeyse :D
Pbdo botta pvpde nasıl koyacam taskın harita yerine ne yazıcam
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst