HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
O sıralar alphayı yaptınmı peki?
GG bastın mı bide?
Hyr botta kutu topluyodu korsan kutusu öyle yazdı :/ ss var
önceden soracaklarınızı cevaplıyım.
Galaxy gateste hiçbir kapım açık değil veya kurulmaya hazır değil.
Ana hangar yerinde kapı yok.
Hyr botta kutu topluyodu korsan kutusu öyle yazdı :/ ss var
![]()
önceden soracaklarınızı cevaplıyım.
Galaxy gateste hiçbir kapım açık değil veya kurulmaya hazır değil.
Ana hangar yerinde kapı yok.
galaksi kapılarına bak açılmış mı alpha ?
galaksi kapılarına bak açılmış mı alpha ?
Bak bilerek önceden yazdım kardeşim halen soruyorsun ?
''önceden soracaklarınızı cevaplıyım.
Galaxy gateste hiçbir kapım açık değil veya kurulmaya hazır değil.
Ana hangar yerinde kapı yok.''
Botta bi sorun veya bug var bi kaç kişiyede çıkmıştı.Kapıyla alakası yok yani.
Heh şöyle bi cevap geldi sonunda tşk kardeşim en azından bi net cevap buldum saol.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 21
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 15
