HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaslar iyi forumalr oncelıkle,
Yeni bi char acmayı dusunuyorum sıfırdan rutbesi dusuk Güzel Bi server onerebılcek war mı ıcınızde ?
Kolay Gelsin İyi Forumlar...
Deneme Olmuştur Heralde Bu.Geçen Konuda Kötü Niyet Olmamasına Rağmen Neyse....
Yeni bi char acmayı dusunuyorum sıfırdan rutbesi dusuk Güzel Bi server onerebılcek war mı ıcınızde ?
Kolay Gelsin İyi Forumlar...
Deneme Olmuştur Heralde Bu.Geçen Konuda Kötü Niyet Olmamasına Rağmen Neyse....
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2088403-darkorbit-3-flax-1-bigboy-11-a.html
Bu konuyu incele bedava2 ay vip uyelik gemi felan veriyo
Tr2 YADA TR3 de oyna
Bu konuyu incele bedava2 ay vip uyelik gemi felan veriyo
Tr2 YADA TR3 de oyna
Son düzenleme:
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2088403-darkorbit-3-flax-1-bigboy-11-a.html
Bu konuyu incele bedava2 ay vip uyelik gemi felan veriyo
Dostum Saol Gemi Kolay İş Hangi Servere Açıyım dıyorum dutbe puanı dusuk olan bır server arıyorum varsa bı bıldıgınız o yuzden danıstım normalde tr5 de Eliti bol güzel bi charım varda bot kullanmayı kestım ona Canım sıkılıyor arada Girip Kasmak ıcın bı servere char acıyım dıyordum

en az oyuncusu olan server rütbesi en düsük olan serverdir
bence kesinlikle iskandinavya veya meksika 1 oynamalısın
bence kesinlikle iskandinavya veya meksika 1 oynamalısınŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 123
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 124
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
