HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Merhaba Bende 3 Seviye P.E.T. 10 Var
Bu gün PET 10 uma Kamikaze( 1 ) Modulü aldım
PET 10 uma yerleştirdim
Oyuna Giriyorum
Peti Cagırıp Biraz Slot Topluorum
Peti Kamikaze Modülüne Alıyorum Ama Patlamıyor
Koruma Moduyla Aynı Seyi Yapıyor Sadece Saldırıyor Neden ?
Neden Boyle Oluyor arkadaslar biseyleri yanlısmı yapıyorum
kamikaze modulune alınca bir tusamı basmam gerekiyor
Lütfen yardım edin..
Yardım edene +rep verecegim..
Bu gün PET 10 uma Kamikaze( 1 ) Modulü aldım
PET 10 uma yerleştirdim
Oyuna Giriyorum
Peti Cagırıp Biraz Slot Topluorum
Peti Kamikaze Modülüne Alıyorum Ama Patlamıyor
Koruma Moduyla Aynı Seyi Yapıyor Sadece Saldırıyor Neden ?
Neden Boyle Oluyor arkadaslar biseyleri yanlısmı yapıyorum
kamikaze modulune alınca bir tusamı basmam gerekiyor
Lütfen yardım edin..
Yardım edene +rep verecegim..
Öncelikle 1. Seviye Modül Alarak Hata Etmişsin.
Eğer Kamikaze Patlamıyorsa Canını İndir. Ölüp Doğduktan Sonraki Canla Atar Kamikazeyi.
Yani Yaklaşık D.p.'sinin %10'u İle Atar Kamikazeyi.
Eğer Kamikaze Patlamıyorsa Canını İndir. Ölüp Doğduktan Sonraki Canla Atar Kamikazeyi.
Yani Yaklaşık D.p.'sinin %10'u İle Atar Kamikazeyi.
Öncelikle 1. Seviye Modül Alarak Hata Etmişsin.
Eğer Kamikaze Patlamıyorsa Canını İndir. Ölüp Doğduktan Sonraki Canla Atar Kamikazeyi.
Yani Yaklaşık D.p.'sinin %10'u İle Atar Kamikazeyi.
evet 2 almayı bende düsündüm ama günde 60-70 k uridium kasıyorum ve alphaya girecegim 7500 uriden bisey olmaz die aldım kamikaze 1 i alphayı yaptıktan sonra pet 4 lvl olur 2yi alırım
