mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Darkorbit Remix Pvp Videom

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan onurbedirhan2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Özel Mesaj atarsın hallederiz.
Güzel, yararlı bir konu paylaşırsan tabi. :)

Bak bu forumdaki ilk konumdu benim. Sabite atılmıştı :D
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2094619-8-flax-6-ay-premium-3-a.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2110923-prometium-toplatmak-icin-pbdo-bot-task.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2115541-benden-size-en-iyi-timings-dosyasi.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2154511-ozel-rutbe-lord-of-likes.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2187637-merkava-crack-her-versiyona-uyumlu.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2099598-normal-gunlerde-boxybota-gg-yaptirmak.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2098002-istediginiz-unvani-elde-etme.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2096580-muthis-diroit-komutani-unvani-nasil-elde.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2105205-boxybot-normal-gunlerde-tum-ozelliklerini-kullanabilme.html
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2128252-banimin-acilmasi-serefine-ben-de-bir.html

Bugüne kadar yararsız bir konu açmadım. Açtığım 4-5 konu silindi fakat gene de elimden geldiğince paylaşım yapmaya özen gösteriyorum
Tabi ki bizimde kendimize saklayıp paylaşmadığımız şeyler var. Benim burada açtığım çoğu konu başka forumlarda paylaşılıp sabite atıldı. Sonra TurkMmo bizden çalmış falan filan muhabbetleri oldu. O yüzden çok fazla paylaşımda bulunmuyorum artık :) Sorusu olan arkadaşlara cevaplar veriyorum o tarz şeyler
 
http://www.turkmmo.com/darkorbit/2128252-banimin-acilmasi-serefine-ben-de-bir.html

Bugüne kadar yararsız bir konu açmadım. Açtığım 4-5 konu silindi fakat gene de elimden geldiğince paylaşım yapmaya özen gösteriyorum
Tabi ki bizimde kendimize saklayıp paylaşmadığımız şeyler var. Benim burada açtığım çoğu konu başka forumlarda paylaşılıp sabite atıldı. Sonra TurkMmo bizden çalmış falan filan muhabbetleri oldu. O yüzden çok fazla paylaşımda bulunmuyorum artık :) Sorusu olan arkadaşlara cevaplar veriyorum o tarz şeyler

Çekiliş Hala Sürüyormu TR5 de Chara İhtiyacım Varda
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst