mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

OpenStealth

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xswat06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar ben kbottürkiye.com/ibot adlı siteden 1 aylık open stealt alıcam ama 2-3 tane sorum var.

1.) Arkadaşlar open stealth biliyorsunuz paralı oldu ve aylığı 15 lira ama şimdi şöle bişe var lisans aldığımızda openstealthı bizim Id mize tanımlıyorlarmıs yanı diğer botlar gibi kullanıcı adı şifre gir yok Ben şimdi tarayıcımın proxy ayarlarını değiştiripde daha sonra open stealtı açıp daha sonrada yan sekmede acık olan charımda basla tusuna basdığım vakit proxy ayarlarından dolayı sayfaya ulasamıyorum bu lisansdanmı? ama öte yandan lisans aldığımızdada sadece id mize tanımlıyorlarmıs yanı ekstra bişede yapmıyoruz lisans benim id me tanımlandığı vakit bu sorun düzelcekmi bana biraz tuhaf geldi işin burasıda.

2.) open stealtın her lisansı palladium toplarmı? yani illa paladium toplatmak için "x" aylık open stealth almamız gerekirmi?

3.)kbottürkiye.com sitesinden daha önce alışveriş yapan arkadaş varmı yani site güvenilirmidir?

Yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim şimdiden..##
 
Senin oyun penceresinin gelmemesinin nedeni ya proxy ayarlarını yanlış yere yazdın yada yanlış aşar girdin.
Ayrıca eğer ayarların tam doğru olsa idi yinede oyuna girerdin ve lisansı da var ise Openstealth açılırdı.
 
Senin oyun penceresinin gelmemesinin nedeni ya proxy ayarlarını yanlış yere yazdın yada yanlış aşar girdin.
Ayrıca eğer ayarların tam doğru olsa idi yinede oyuna girerdin ve lisansı da var ise Openstealth açılırdı.

proxy ayarlarının doğru olduğundan adım gibi eminim 1 aydır bununla uğrasıyorum 127.0.0.1 3128 .

yada anlış aşar girdin derken kastettiğin neydi onu açıklarmsn? yani bu demek oluyorki benim sayfamın görüntülenmemesinin nedeni lisans dan dolayı değil peki daha fazla yardımcı olabilecek birisi varmı :S
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst