berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Kullandığınız operatör yada ADSL'e.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan peacemackers
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 153
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K
ttnet :@ cocuk kılıtı kaldırsınlarrr 18 yasındayım unv. hazırlancam babam bana ınat cocuk kılıtı koyuyor :(((
 
Operatör : Turkcell , bir facebook paketi yaptım bıt bıt para yiyor -8 TL oldum :)
İnternet:TTNet şirkette sorun yok , benimki kotalı olması sorun .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst