mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

x404x404

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan berenb0707
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 996
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

car ıd:x404x404

sv:merkür

yaklaşık 1 saat önce hesabıma giriyordum 1 saat bi işim vardı dışarı çıktım geldim şimdi hesabıma giriyorum hesap denilen bişey yok yani ilk başlarsınız bayrak seçersiniz ya o çıkıyor neden acaba offffffffff O KADAR PARA YATIRDIM EMEK HARCADIM...
 
Son düzenleme:
Belki Yanlış Hesaba Giriyorsunuzdur ? Yancarınız Filan

Ayrıca Kanıt Yoksa İşlem Yapılmaz

Yanlış hesaba falan girilmeye çalışıldığını anlarım da. "Kanıt yoksa işlem yapılamaz" cümlesini anlayamadım. Bir sorun yaşıyor ve bunu anlatmaya çalışmış.

car ıd:x404x404

sv:merkür

yaklaşık 1 saat önce hesabıma giriyordum 1 saat bi işim vardı dışarı çıktım geldim şimdi hesabıma giriyorum hesap denilen bişey yok yani ilk başlarsınız bayrak seçersiniz ya o çıkıyor neden acaba offffffffff O KADAR PARA YATIRDIM EMEK HARCADIM...

Bug da kalmış olabilirsiniz, yada geçici bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Bir de hangi sw den giriş yapmaya çalıştığınıza dikkat edin lütfen. Tekrar deneyip, sonucu yazma imkanınız olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Yanlış hesaba falan girilmeye çalışıldığını anlarım da. "Kanıt yoksa işlem yapılamaz" cümlesini anlayamadım. Bir sorun yaşıyor ve bunu anlatmaya çalışmış.



Bug da kalmış olabilirsiniz, yada geçici bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Tekrar deneyip, sonucu yazma imkanınız olabilir mi?


Bugta Kalsa Karakterleri Gözükür , Adamın Çarları Silinmiş Gibi 0 Kayıt Olunca Hani Bayrak Şeceriz Sonra Sura Ninja Vs Seceriz Ondan Dedim.


EKLEME: MMOMT2 HİÇ BUGA GİRMEDİM SİZ BELKİ DAHA İYİ BİLİYORSUNUZDUR.
 
Son düzenleme:
Bugta Kalsa Karakterleri Gözükür , Adamın Çarları Silinmiş Gibi 0 Kayıt Olunca Hani Bayrak Şeceriz Sonra Sura Ninja Vs Seceriz Ondan Dedim.

Gerçekten bir problem olmasa bu şekilde yazacağını düşünmüyorum. Ayrıca yaşanan böyle bir problem varsa işlem yapılamaz yerine biraz daha açıklama alınıp doğru yönlendirilmeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepimiz böyle bir sorun yaşayabiliriz. Kaldı ki herşey kayıtlar da mevcuttur hiçbir aldatmacaya yer bırakmayacak şekilde. Ve şöylede düşünebiliriz benim gibi aynı id ile tüm serverlara kayıtlı ise sadece kayıt yapıp bıraktığı birine girmeye çalışıyor da olabilir gerçekte de bir problem yaşıyor olabilir. Sorun tan anlaşılmadan "işlem yapılamaz" demek bana mantık dışı geldi.

Ben de hiç bug problemi yaşamadım ancak yaşayabileceğimi düşünüp hep anlamaya çalıştım.

 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst