HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar pb ye yeni başlıyacam daha önce birkaçkez oynamıştım dino mod bıçak mod falan sevmiyorum yani sadece silahlı mod oynarım 10.000NG de çekeceğim başta ne alayım? kimse yok şu rütbeden sonra falan al demesin ben öyle rütbeyle kd yle oynamam zevk için oynarım teşekkürler şimdiden kolay gelsin.
Param ona yetiyor10k NG ile hiçbirşey alamassın![]()

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
