HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Firma Profili :
Firma Ünvanı : Aydemir Limited Şti.
Firma Ortakları : Kenan AYDEMİR - Kemal AYDEMİR
Ofis : Çamçeşme Mh. İnönü Cad. Zambak Sk. 15/A İstanbul Pendik
Çağrı Merkezi : 0 531 386 75 81 - 0 541 643 63 11 ( Acil Durumda )
Faaliyet Belgesi : 2569
Vergi NO : 11005882257
Vergi Dairesi : TUZLA V.D
Ticari Sicil NO : 743057
Web : www.aydemirserver.com
Mail : sales@aydemirserver.com Msn : sales@aydemirserver.com
Tanıtım Konusu: http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...ik-sunucularda-buyuk-kampanya-antimt2-tr.html
1 Yıllık Peşin Ödeyip Buradan 3 GB Server Almayı Düşünüyorum Arkadaşlar Sizlerinde Yorumlarınıza İhtiyacım Var.Sizce Nasıl Bir Firma AydemirServer ?
Firma Ünvanı : Aydemir Limited Şti.
Firma Ortakları : Kenan AYDEMİR - Kemal AYDEMİR
Ofis : Çamçeşme Mh. İnönü Cad. Zambak Sk. 15/A İstanbul Pendik
Çağrı Merkezi : 0 531 386 75 81 - 0 541 643 63 11 ( Acil Durumda )
Faaliyet Belgesi : 2569
Vergi NO : 11005882257
Vergi Dairesi : TUZLA V.D
Ticari Sicil NO : 743057
Web : www.aydemirserver.com
Mail : sales@aydemirserver.com Msn : sales@aydemirserver.com
Tanıtım Konusu: http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...ik-sunucularda-buyuk-kampanya-antimt2-tr.html
1 Yıllık Peşin Ödeyip Buradan 3 GB Server Almayı Düşünüyorum Arkadaşlar Sizlerinde Yorumlarınıza İhtiyacım Var.Sizce Nasıl Bir Firma AydemirServer ?
Firmayı nasıl bilirsiniz ? :Sahibi cana yakın iyi biri
Herhangi bir dolandırıcılık,sahtekarlık gibi durumları var mı ? :Kesinlikle hayır
Güvenilir mi ? :Kesinlikle evet
Sizce Almalımıyım ? :Kesinlikle evet
Herhangi bir dolandırıcılık,sahtekarlık gibi durumları var mı ? :Kesinlikle hayır
Güvenilir mi ? :Kesinlikle evet
Sizce Almalımıyım ? :Kesinlikle evet
Firmayı nasıl bilirsiniz ? :Sahibi cana yakın iyi biri
Herhangi bir dolandırıcılık,sahtekarlık gibi durumları var mı ? :Kesinlikle hayır
Güvenilir mi ? :Kesinlikle evet
Sizce Almalımıyım ? :Kesinlikle evet
yorum için tşk. ederim.
siz direktinternet elemanımısınız? öyle gibi hatırlıyorum.
yorum için tşk. ederim.
siz direktinternet elemanımısınız? öyle gibi hatırlıyorum.
Sahibiyim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 439
- Kilitli
- Cevaplar
- 99
- Görüntüleme
- 5K
- Kilitli
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 4K
