HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/2221658-avesequick-msnden-oy-istiyor.html
Ben bu olayı bilmiyordum. Bilsem msnden oy istemezdim. Zaten en fazla 4 kişiden istedim. Arkadaşın egosu çok yüksek sanırım. İlerleyen konuşmalarda benim başım kelmi ben neden istemiyorum dedi. Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?
Ben bu olayı bilmiyordum. Bilsem msnden oy istemezdim. Zaten en fazla 4 kişiden istedim. Arkadaşın egosu çok yüksek sanırım. İlerleyen konuşmalarda benim başım kelmi ben neden istemiyorum dedi. Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?
http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/2221658-avesequick-msnden-oy-istiyor.html
Ben bu olayı bilmiyordum. Bilsem msnden oy istemezdim. Zaten en fazla 4 kişiden istedim. Arkadaşın egosu çok yüksek sanırım. İlerleyen konuşmalarda benim başım kelmi ben neden istemiyorum dedi. Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?
Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?
Başın Ağrıyabilir söylediğin sözler yüzünden.
Yapacak bir şey yok.O uzmanın yaptığı yanlış konu açmasına gerek yoktu, özel mesaj atacaktı.Kurallar konusu boşuna açılmıyor, okumalıydın.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

