mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Msn'den oy isteme hakkında.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Avesequick
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 274
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/2221658-avesequick-msnden-oy-istiyor.html

Ben bu olayı bilmiyordum. Bilsem msnden oy istemezdim. Zaten en fazla 4 kişiden istedim. Arkadaşın egosu çok yüksek sanırım. İlerleyen konuşmalarda benim başım kelmi ben neden istemiyorum dedi. Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?

 
  • Beğeni
Reactions: b_b
http://www.turkmmo.com/forumumuz-hakkinda/2221658-avesequick-msnden-oy-istiyor.html

Ben bu olayı bilmiyordum. Bilsem msnden oy istemezdim. Zaten en fazla 4 kişiden istedim. Arkadaşın egosu çok yüksek sanırım. İlerleyen konuşmalarda benim başım kelmi ben neden istemiyorum dedi. Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?


Çekemiyor sanırım zamanında çok koymuşuz ?


Başın Ağrıyabilir söylediğin sözler yüzünden.
 
Yapacak bir şey yok.O uzmanın yaptığı yanlış konu açmasına gerek yoktu, özel mesaj atacaktı.Kurallar konusu boşuna açılmıyor, okumalıydın.
 
Kuralları okumadan yarışmaya katılım yapmak sizin hatanız, yanlış bir şekilde bildirilmiş tek hata bu.
Üzgünüm gerekli işlem yönetim tarafından yapılacaktır.

devam etmek istiyorsanız özel mesaj kullanın lütfen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst