HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
açtıgım bu konu ile darkorbit bölümü biraz daha düzene girecektir çünkü her güncellenmede fln konu açıyorlar ben bu konu altında ibotun güncel sürümünü varsa buglarını durumunu vb. şeyleri paylaşacağım ve bölüm kirlenmiyecek.Başka şeyler de var sadece o deil.
edit:hemen arkadaşlarına söylemişsin kouyla ilgilnin diye.
edit:hemen arkadaşlarına söylemişsin kouyla ilgilnin diye.
Son düzenleme:
Konu açmana gerek yoktu , cunku bu kişinin vicdanına kalmıs cevap verip vermemek he vermeyebilir de ozaman gorevini iyi yapmış olmaz , ozaman sende admine bildirebilirsin tabi bu durumdan şikayetci isen , ortada büyük bi problem goremediğim için kapatıldı
D;N
Rütbe olarak senden büyük ve yaş olarak senden büyük kişilere emir kipiyle konusmassan sevinirim.
D;N
Güncel Hile Paylaşımı Yaptı Arkadas Fakat Paylaştıgı Hile Otomatik Olarak SXE gibi Kendisini Güncelliyor Yani Konu Acmaya Hic Gerek Yoktu Madem Bu Kadar Israrcısın Git Depents'e soyle O daha tecrübeli ama onunda farklı birşey diyecegini sanmam.!
Rütbe olarak senden büyük ve yaş olarak senden büyük kişilere emir kipiyle konusmassan sevinirim.
Son düzenleme:
@QuietHero;
Rütbene yakışır bir şekilde davran, sana kimse üyeyi mağdur bırakma lüksünü vermedi. Hangi moderatörde,süper moderatörde,yöneticide gördün bu üslubu? Seni burada rencide etmek istemezdim ama bunu yapmam gerekti ve umarım bu uyarım sonuna kadar etkili olur.
Yönetim üyesi dediğin üyeye destek çıkar, sorunların çözümü için sonuna kadar uğraşır.Biz konuları laf olsun diye kilitlemiyoruz, konu kilitlemek bir nevi üyeyi uyarmaktor bir daha bu tarz konunun açılmaması nedeni ile. Amacımız üyeleri forumdan soğutmak değil, onların hatalarından ders çıkarak dört dörtlük bir forum sağlamak amacımız. Sen böyle yaparsan diğer üyeler ne yapsın?
Şikayette bulunan üye de, bu tür konuları yöneticilere bildirirse daha verimli bir çözüme ulaşmış oluruz.
Selametle.
Rütbene yakışır bir şekilde davran, sana kimse üyeyi mağdur bırakma lüksünü vermedi. Hangi moderatörde,süper moderatörde,yöneticide gördün bu üslubu? Seni burada rencide etmek istemezdim ama bunu yapmam gerekti ve umarım bu uyarım sonuna kadar etkili olur.
Yönetim üyesi dediğin üyeye destek çıkar, sorunların çözümü için sonuna kadar uğraşır.Biz konuları laf olsun diye kilitlemiyoruz, konu kilitlemek bir nevi üyeyi uyarmaktor bir daha bu tarz konunun açılmaması nedeni ile. Amacımız üyeleri forumdan soğutmak değil, onların hatalarından ders çıkarak dört dörtlük bir forum sağlamak amacımız. Sen böyle yaparsan diğer üyeler ne yapsın?
Şikayette bulunan üye de, bu tür konuları yöneticilere bildirirse daha verimli bir çözüme ulaşmış oluruz.
Selametle.
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 43
- Görüntüleme
- 568
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 118
- Cevaplar
- 29
- Görüntüleme
- 533
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 14
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 458
