mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Darkorbitteki Gemi Pişmanlıklarınız ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PHOTOSOP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar öncellikle konuyu eğlence amaçlı açıyorum siz burda darkorbitteki gemilerle nasıl pişmanlıklar yaşadınız öle konuşalım yani geçmişe gidelim Örnek :Ben Darkorbite ilk başladıgımda bir kaç gün geçti credim oldu Goli'yi hertürlü alabildiğimizi biliyordumtasarım olması için goliath olması gerekmiyor biliyordum yani direk tasarım alıp kullanabiliyoz sanıyordumgitmiştim pazardan turuncu goliatha ( adı unuttum ) 2.500.000 basmıstım ve gelmisti goli diye sevinmiştimsonra nie gelmedi dedim cm ye sordum böle böle oldu dedim ilk golinin kendisini alman gerek dedisonrada kafayı yedim gitti okadar para :)böle bişi olmuşdu arkadaşlar sizin gemilerle ne gibi pişmanlıklarınız var ?
 
Oyunu çok bilmiyordum,Goliye 54m Bastım,Gelmeseydi,Oyunu bırakıcaktım :D Ama Geldi :D Lakin,Para kasmak çok kolay aslında :DÖnceden Böyle Bir Konu açılmıştı Diye hatırlıyorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst