HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar öncellikle konuyu eğlence amaçlı açıyorum siz burda darkorbitteki gemilerle nasıl pişmanlıklar yaşadınız öle konuşalım yani geçmişe gidelim Örnek :Ben Darkorbite ilk başladıgımda bir kaç gün geçti credim oldu Goli'yi hertürlü alabildiğimizi biliyordumtasarım olması için goliath olması gerekmiyor biliyordum yani direk tasarım alıp kullanabiliyoz sanıyordumgitmiştim pazardan turuncu goliatha ( adı unuttum ) 2.500.000 basmıstım ve gelmisti goli diye sevinmiştimsonra nie gelmedi dedim cm ye sordum böle böle oldu dedim ilk golinin kendisini alman gerek dedisonrada kafayı yedim gitti okadar para
böle bişi olmuşdu arkadaşlar sizin gemilerle ne gibi pişmanlıklarınız var ?
böle bişi olmuşdu arkadaşlar sizin gemilerle ne gibi pişmanlıklarınız var ?Oyunu çok bilmiyordum,Goliye 54m Bastım,Gelmeseydi,Oyunu bırakıcaktım
Ama Geldi
Lakin,Para kasmak çok kolay aslında
Önceden Böyle Bir Konu açılmıştı Diye hatırlıyorum
Ama Geldi
Lakin,Para kasmak çok kolay aslında
Önceden Böyle Bir Konu açılmıştı Diye hatırlıyorum