xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Portta vurmak ! (Soru )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan parinarda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 852
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

belli olmaz bazen porttan atlayınca haritada ortada gözüküyorum oyunda portta vede orda bi düşman olsa portta gözüktüğüm halde dalıbiliyorlar bence böyle bişey olsa gerek

Yoo onu ben de biliyorum tam J ye basıp atlamaya hazırlandığında bit yere doğru gidince o hata oluyor ama ben tam porttayım ortada fln değil yanımdaki düşmanı da görebiliyorum istediğim zaman da J ye basıp atlıyorum başka bi sorundan kaynaklanıyor :S
 
Yoo onu ben de biliyorum tam J ye basıp atlamaya hazırlandığında bit yere doğru gidince o hata oluyor ama ben tam porttayım ortada fln değil yanımdaki düşmanı da görebiliyorum istediğim zaman da J ye basıp atlıyorum başka bi sorundan kaynaklanıyor :S

Bilmem istersen darkorbit forumuna yaz bigpointin
 
Banada Birkeresinde 2Tane Goliath Kovaladı Bende Kapıdan Atlamak İçin 'J' Tuşuna Bastım Kapı Mavi Oldu Atlaması Gerekirdi Ancak Atlamadı Gemimi Hala Hareket Ettirebiliyordum Sonrada Patladım.
 
Arkadaşlar geçen gün kendi haritalarımdan birinde duruyordum . Bir tane düşman geldi yanımda durdu . Ben bir şey yapmadım ( korktum :D ) Sonra yukarda 4-5 kez saldırıya korumalı bölge yazdı . Sonra adam çıktı porttan ama hala görebiliyorum adamı bana ordan roket attı sonrada lazerlerle saldırmaya başladı . Ben kaçtım da :D . Sonra düşman haritasına gittim orda da aynı şeyler oldu :S ? Nasıl oluyor bu ? Hile mi bug mu yoksa normal bir şey mi ?


Kendi PVP haritanda olabilirmisin acaba ? yoksa x-7 de fln portlarda sana kimse vuramaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst