Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Sınırsız Katlayıcı Alma.!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CryBeLe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 140
  • Görüntüleme Görüntüleme 10K
Bari Turkmmo CryBele Alıntıdır Diye Bi Dipnot Düşseydiniz. Çok İyi Olurdu.
Değiştirim kardeşim Ama şunu bil Böyle cıngar çıkarman seni gözümde düşürdü konumun 10 sayfasında 2. kez göndersek olurmu diye tartışıldı sen gönderip denemissin hemen konu açıyorsun vede kendi paylaşımın gibi bomba paylaşım bu bir yarım paylaşım nerden alıcak millette 2. yi alıyorken bunu yapıcak farklı konuarda yapıyorsun birleştirelim dedim dinlemedin ben facebookta bunu paylaştım evet altına senin ismini yazmadım çünkü ne turkmmo nun nede Üyelerinin reklamını yapmak istemedim bir şeyi denedin farkettinki oldu hemen konu aç ben bunu paylaşmasaydım böyle konu olmuyacaktı buda birleştirme sebebi her şeye konu açıyorsun birde emek hırsızı muamelesi yapıyorsun profil linkinide koyalım bari .
bunu sabİte al modum lazim olur
:) aramayalim bİdaha :)

Tebrikler asıl konu bile sabitlenmedi eklentisimi sabit olucak ? Ya bazen yazık diyorum bazende bir sürü hakeden var onların hakkı yenmesin diyorum.
 
Son düzenleme:
Değiştirim kardeşim Ama şunu bil Böyle cıngar çıkarman seni gözümde düşürdü konumun 10 sayfasında 2. kez göndersek olurmu diye tartışıldı sen gönderip denemissin hemen konu açıyorsun vede kendi paylaşımın gibi bomba paylaşım bu bir yarım paylaşım nerden alıcak millette 2. yi alıyorken bunu yapıcak farklı konuarda yapıyorsun birleştirelim dedim dinlemedin ben facebookta bunu paylaştım evet altına senin ismini yazmadım çünkü ne turkmmo nun nede Üyelerinin reklamını yapmak istemedim bir şeyi denedin farkettinki oldu hemen konu aç ben bunu paylaşmasaydım böyle konu olmuyacaktı buda birleştirme sebebi her şeye konu açıyorsun birde emek hırsızı muamelesi yapıyorsun profil linkinide koyalım bari .

Tebrikler asıl konu bile sabitlenmedi eklentisimi sabit olucak ? Ya bazen yazık diyorum bazende bir sürü hakeden var onların hakkı yenmesin diyorum.


Yorumun İçin Teşekkür Ederim Ancak Diğer Mesajlarımı Okumadın Galiba. Emekten Bahsetmıssın TURKMMO CRYBELE Yazmayıp CryBeleden Alıntıdır Yazsan Sorun Olmazdı. Benım Konum Sabıte Alınsında Demıyorum Ya Senın Konun Sabıte Alınsın Yada Ikımızın Konusu. Benımkı Alınsın DEMİYORUM.

Ayrıca Senın Konunun Hıtını Dusurcek Bır Davranıs Degıldır. Herkes Paylastıgım Seyden Hele Hele Senın Konundan Yararlandı Bunu Deneyen Ilk Ben Oldum Ilk Ben Paylastım Bu Kadar Basıt. Mesajlarımdada
korkmaz238238 Adlı Arkadasa Tesekkurler Yazmayıda Eksık Etmedım.

Arkadasımızın Bu Mesajına Karsılık Tekrardan
korkmaz238238'a Teşekkürlerimi Sunuyorum.
 
Yorumun İçin Teşekkür Ederim Ancak Diğer Mesajlarımı Okumadın Galiba. Emekten Bahsetmıssın TURKMMO CRYBELE Yazmayıp CryBeleden Alıntıdır Yazsan Sorun Olmazdı. Benım Konum Sabıte Alınsında Demıyorum Ya Senın Konun Sabıte Alınsın Yada Ikımızın Konusu. Benımkı Alınsın DEMİYORUM.

Ayrıca Senın Konunun Hıtını Dusurcek Bır Davranıs Degıldır. Herkes Paylastıgım Seyden Hele Hele Senın Konundan Yararlandı Bunu Deneyen Ilk Ben Oldum Ilk Ben Paylastım Bu Kadar Basıt. Mesajlarımdada
korkmaz238238 Adlı Arkadasa Tesekkurler Yazmayıda Eksık Etmedım.

Arkadasımızın Bu Mesajına Karsılık Tekrardan
korkmaz238238'a Teşekkürlerimi Sunuyorum.
iyi çok güzel diyorsunda herşeye yeniden konumu açalım sen mesela katlayıcıyı tekarar almak diye konu açtın bende vipi tekrar açmak bigboy paketini tekrar aömak hepsi sabitmi olsun ne istiyosun forum karışıklığımı devlet dairelerinde masadan masaya göndermeleri gibi almak için burdan 2. kez almak için burdan onu 2. kez almak için burdan ne yani kafamı patlatsın herkes Ve şunu söyleyeyim crybeleden alıntıdır deseydim eğer ben tüm mesaj olduğu gibi anlayacaklardı ben ne yazarsam yazayım öyle anlayanlar olucaktı arkadaşım bu yüzden 2. alım ona aittir diye deiştim ilk yazmamamın sebebide buydu konu olduğu gibi sana ait sanmamalarıydı şu an deiştim yazdım senden tekrar rica ediyorum konuma ekledim ismini vede taktiği bunu kilitlenmesini iste
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst