HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
4.46 yükledim zaten ama yapamadım sende oluyor mu?
ewt ben kullanıyorum şuanda daha önce bendede licance hatası veriyordu şöyle bişey var programa girdiğinde güncelleme var dedi sende ordan yüklediysen masaüzerindeki simgeden girmeye çalışma başlata tıkla ordaki simgeden gir olucaktır çünkü eskisini kaldırmadan yenisini kuruyor
ewt ben kullanıyorum şuanda daha önce bendede licance hatası veriyordu şöyle bişey var programa girdiğinde güncelleme var dedi sende ordan yüklediysen masaüzerindeki simgeden girmeye çalışma başlata tıkla ordaki simgeden gir olucaktır çünkü eskisini kaldırmadan yenisini kuruyor
Olmuyor yine bende. Daha öncede 30 gün lisans almıştım çoktan bitti acaba o yüzden mi olmuyor?
bilemiyorum tamamen kaldır c den falanda sil sitesinden 4.46Olmuyor yine bende. Daha öncede 30 gün lisans almıştım çoktan bitti acaba o yüzden mi olmuyor?
yı manuel indir kur bakalım
bilemiyorum tamamen kaldır c den falanda sil sitesinden 4.46
yı manuel indir kur bakalım
Yine olmadı off olmuyor

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 41
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 160
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 170

