HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Benim favorim sentinel. Ama tabi ki araştır, kendi konfigürasyonun ve argene yakın olanı almanı tavsiye ediyorum.peki golinin hangi tasarımı sentinel , diminisher , spectrum ?
bana sorarsan spectrum çok sağlam.Yeteneğinin kullanınca 70k vuranlar sana 3k vuruyor.Ama tabi senin vuruşlarınıda azaltıyor.Görünüm diyorsan bence en güzel görünen Sentiel.Diminsher'i alma çünkü adamların çoğu kalkan jeneratörü yerine hız jeneratörü kullanıypeki golinin hangi tasarımı sentinel , diminisher , spectrum ?
yüzden yeteneği boş gider.Ama bende Sentieldüsünüyorum.İlerde 250k uri biriktirebilirsem sentiel alıcam.Çeliştin gibi birazbana sorarsan spectrum çok sağlam. Sentieldüsünüyorum.İlerde 250k uri biriktirebilirsem sentiel alıcam.
benim kafadansın dostum!fazla roket atarın olması, roket israfı değil, vuruş artısıdır. Orayı düzeltirseniz daha iyi olur.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 184
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 784
