HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Darkorbitin Botçulara Savunması Buyrun Beyler;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Lütfen saçma saçma konular açmayınız !
1- O robot sadece futbol mermileri ile patlatılabiliyor ve eğlence için koyulmuştur .
2- Bot kullandınız mı bilmiyorum ama pbdo bot gibi botlarda hangi yaratıgı kesceğini seçiyorsunuz ve canınız azaldığında kaçabiliyor
Umarım bir şeyler çıkarmışsınızdır ama lütfen kesin bilgi almadan kafanıza göre konu açmayınız
Botçular siz de korkmayın
Böyle Botlar Var,Tüm Yaratık Kodlarını İçeriyor , Ve Bot Buna Saldırıyor. Ve Banned
ama Bunu Sistem Belirliyor , SizdenŞüpheneldiklerinde Önünüze Böyle Bir Yaratığı Atıyorlar , Vurursanız Uzun Sure Banned
Bu Sistem Yani Kodlayanın Ellerine Sağlık Diyemicem , Darkorbit Adminleri Yatıyor
Burdaki Mob İse Eglence Mobudur,İçinden Lf4 Çıkabiliyormuş ( İcindne Kutu Cıkıyor O Korsan Kutuda Lf4 Oluyormus ) Onun Dışında Bildiğiniz MobPara Çekmek İçin Yapılmış Birşey ( futbol Cephanasi Gerekiyor Oda Paralı ) . Mob Hakkında Tüm Bilgiler Bunlar
Ama Bilginiz Olsun Diyede Açıklamayı Yaptım !
Botcuyuz Botcuyduk Botcu Olacagız !
Lütfen saçma saçma konular açmayınız !
1- O robot sadece futbol mermileri ile patlatılabiliyor ve eğlence için koyulmuştur .
2- Bot kullandınız mı bilmiyorum ama pbdo bot gibi botlarda hangi yaratıgı kesceğini seçiyorsunuz ve canınız azaldığında kaçabiliyor
Umarım bir şeyler çıkarmışsınızdır ama lütfen kesin bilgi almadan kafanıza göre konu açmayınız
Botçular siz de korkmayın
1- O robot sadece futbol mermileri ile patlatılabiliyor ve eğlence için koyulmuştur .
2- Bot kullandınız mı bilmiyorum ama pbdo bot gibi botlarda hangi yaratıgı kesceğini seçiyorsunuz ve canınız azaldığında kaçabiliyor

Umarım bir şeyler çıkarmışsınızdır ama lütfen kesin bilgi almadan kafanıza göre konu açmayınız
Botçular siz de korkmayın

hahahahaha biraz do resmi forumunu ziyaret edin![]()
Kime dediniz anlamadım

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 69
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 61
