mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Aegis hakkında bir soru ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan furious01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

neden bu kadar çok seviyorsunuz gemi alacamda mantıklı bir açıklamadan sonra aegis almayı düşünüyorum neden sevdiğinizi yazarsanız beni yönlendirmiş olursunuz.
 
ya bak aegis hem kapılarda süper hem baskında (Kalkanlar 16 level olursa) Ölümsüz olur :) bide elmas olsa oh işin kolay

sonra cubikon kesersin yani bu gemiyle herşeyi yapabilirsin mesela dün boss kristalon kestim resimde burda al bak :D canım indi ama

hala can basabiliyordum son anda can bastım ve patlattım :D

SS :
by4xy.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst