HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
neden bu kadar çok seviyorsunuz gemi alacamda mantıklı bir açıklamadan sonra aegis almayı düşünüyorum neden sevdiğinizi yazarsanız beni yönlendirmiş olursunuz.
ya bak aegis hem kapılarda süper hem baskında (Kalkanlar 16 level olursa) Ölümsüz olur
bide elmas olsa oh işin kolay
sonra cubikon kesersin yani bu gemiyle herşeyi yapabilirsin mesela dün boss kristalon kestim resimde burda al bak
canım indi ama
hala can basabiliyordum son anda can bastım ve patlattım
SS :
bide elmas olsa oh işin kolay sonra cubikon kesersin yani bu gemiyle herşeyi yapabilirsin mesela dün boss kristalon kestim resimde burda al bak
canım indi amahala can basabiliyordum son anda can bastım ve patlattım

SS :
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 36
