HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar bundan 2-3 hafta once konu açılmıştı IBOT telefonla alım diye birisi bana telefonla alımı anlatabilirmi openstealthı o şekilde alacam ucuza denk gelecek facede satıolar ama 30günü 30 tl ben hesapladım 21 tlye falan denk geliyorda yardımcı olabilirmisiniz?
*
*Buy Kısmından OpenStealth Seçip Üye id vs. Bilgileri Girip Pay Tıklıyosun.
*Soldaki Menuden Mobile/landline Payments Tıklıyorsun.
*Çıkan Ekranda PaybyMe Ye Tıklıyorsun.
*Sonra Sende Tel No İstiyor.
Bu Şekilde Olması Lazım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Üye Girişi Yapıyorsun.*Buy Kısmından OpenStealth Seçip Üye id vs. Bilgileri Girip Pay Tıklıyosun.
*Soldaki Menuden Mobile/landline Payments Tıklıyorsun.
*Çıkan Ekranda PaybyMe Ye Tıklıyorsun.
*Sonra Sende Tel No İstiyor.
Bu Şekilde Olması Lazım.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 16K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 656

