HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar burada bazı arkadaşlar paylaşım yapıyor ve botlarına bakıyorum 1 saate 15 k kasan arkadaşlar var.
Ben pbdo-bot kullanıyorum ve saate 3k yı zor buluyor.Bazıları katlayıcı ile yapabilir fakat katlayıcısız yapanlarda var bunun taktiği nedir?
Ben pbdo-bot kullanıyorum ve saate 3k yı zor buluyor.Bazıları katlayıcı ile yapabilir fakat katlayıcısız yapanlarda var bunun taktiği nedir?
ar-ge +pet 16.seviye bütün radar protokolleri + kutu toplayıcı seviye 3+spearhead full sarı taş beslemeli+katlayıcı+pbdo bot+boş server
.
Bu arada avatarına çocukda eklemişsin o kim
.Bu arada avatarına çocukda eklemişsin o kim

ar-ge +pet 16.seviye bütün radar protokolleri + kutu toplayıcı seviye 3+spearhead full sarı taş beslemeli+katlayıcı+pbdo bot+boş server.
Bu arada avatarına çocukda eklemişsin o kim![]()
Ohooo
Bari bana saate 5 k kasmanın taktiğini verin
aşağıda arkadaş son sorunun cevabını vermiş 
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 241
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 58
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
