HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
CaFe-Up
TOPLAM 31 RİBBON MEVCUTTUR (BİRAZ KASIP KLAN SAVASI 2 RİBBONU VE MUTANT SAVAŞI 2 RİBBONUNU VE ZOMBİ BOSS RİBBONU KASARSANIZ 36 RİBBON OLUR)
BEN MUTANT ZOMBİ VE KLAN MAÇI PEK OYNAMIYORUM O YÜZDEN ONLARI ZAMANA BIRAKTIM)
BADGESİ ELİTE A-2
assasin-scout-soldier-sniper sprayleri mevcuttur.
2009 açılışlı chardır. şu anda oyunda olmayan biçok silah mevcuttur. çok zevkli bir chardır.
Bursa'da oturuyorum İstanbul, Kocaeli, Adapazarı, Kütahya, Bilecik, Balıkesir gibi çevre illere
elden teslim edebilirim. Diğer şehirlerden arkadaşları da misafir ederim.
Charın fiyatı 700.00 TL (pazarlık sünnettir, bonus, maksimum, akses, finans gibi bilindik banka kredi kartlarına 6-8 taksit ayarlayabilirim)
Yaşım 35 (belki güven ifade eder diye yazayım dedim) maddi kaygım yok bu yüzden 200 lira vereyim
150 lira vereyim 80 k zp vereyim filan diye yazmayın. Pazarlık makul fiyatlar için olur.
tel: 0 505 774 37 47 (mesai saatleri içinde ararsanız sevinirim)
Tunç Geçgil adım
paypal kullanıcısıyım tum zp.lerın ıd kodları döküman şeklinde mevcut
mail adresi gizli sorusu-cevabı herşeyi mevcut
Bİ DÜNYA SİLAH MEVCUT LİNKTEN BAKINIZ
KARAKTERLER CİA-LA.SWAT-NEAVY SEAL-STAR-SPOP-OMOH-SAS-SWAT
YILBAŞI VE CADILAR BAYRAMI KAFALIKLARI 2 ŞER TANE
SÜRELİ İTEMLER DOLU 750 gun flash gözlüğü
2000 günden fazla bomba - sis- flash 3 lü set alabilme filan name kartlar BADGE SPREYLER filan)
gp li birkaç silah mevcut
35 kupon civarında kupon mevcut ancak kuponla alınabilecek itemlerin hepsi var
35 bin bonus puan da charın içinde hediyesi
(yeni bonuslu silahları hemen alırsınız)
Millet eksik gedik aramaya çalışıyo bu yüzden;
Baştan söyliyim honor ribbonu yok. 2009 sonu 1 kere ban yedi o zamanlar oyun her programla çakışıyordu
yüklemek zordu acrobat reader, winzip gibi bi çok programla çaKışmaları vardı. 1 kere 2009 sonu gibi ban yedi
HİLE PROGRAMI FİLAN HİÇ KULLANILMADI ANCAK 1 KERE BAN YEDİ 15 GUNLUK ban DURUM Z8 E BİLDİRİLDİ
BAN 3. GUN AÇILDI. (OLURMU ÖYLE ŞEY FİLANDA DEMEYİN OLUYOR SENDE YAĞLI MÜSTERİ OL SENİNDE AÇARLAR
AMA SUÇSUZLUĞUNU KANITLAMAN LAZIM ÜZERİNE DE RİBBONUMUZU istedik suçsuzuz diye SİSTEM MÜSAİT DEĞİL DEDİLER onu vermediler
BUNLARIN YAZIŞMALARI CHARIN İÇİNDE KAYITLI SANIRSAM "KIRMIZI ZARF" İŞARETİNDE AMA ZARF Z8'E BİŞEYLER YAZMAYINCA CIKMIYO)
son çıkan golden ribbonu var (1 sene ban yemeyen ve 12 saat oynayana verilen)
lütfen gereksiz yorumlarda bulunmayınız.
link
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=5583745
TOPLAM 31 RİBBON MEVCUTTUR (BİRAZ KASIP KLAN SAVASI 2 RİBBONU VE MUTANT SAVAŞI 2 RİBBONUNU VE ZOMBİ BOSS RİBBONU KASARSANIZ 36 RİBBON OLUR)
BEN MUTANT ZOMBİ VE KLAN MAÇI PEK OYNAMIYORUM O YÜZDEN ONLARI ZAMANA BIRAKTIM)
BADGESİ ELİTE A-2
assasin-scout-soldier-sniper sprayleri mevcuttur.
2009 açılışlı chardır. şu anda oyunda olmayan biçok silah mevcuttur. çok zevkli bir chardır.
Bursa'da oturuyorum İstanbul, Kocaeli, Adapazarı, Kütahya, Bilecik, Balıkesir gibi çevre illere
elden teslim edebilirim. Diğer şehirlerden arkadaşları da misafir ederim.
Charın fiyatı 700.00 TL (pazarlık sünnettir, bonus, maksimum, akses, finans gibi bilindik banka kredi kartlarına 6-8 taksit ayarlayabilirim)
Yaşım 35 (belki güven ifade eder diye yazayım dedim) maddi kaygım yok bu yüzden 200 lira vereyim
150 lira vereyim 80 k zp vereyim filan diye yazmayın. Pazarlık makul fiyatlar için olur.
tel: 0 505 774 37 47 (mesai saatleri içinde ararsanız sevinirim)
Tunç Geçgil adım
paypal kullanıcısıyım tum zp.lerın ıd kodları döküman şeklinde mevcut
mail adresi gizli sorusu-cevabı herşeyi mevcut
Bİ DÜNYA SİLAH MEVCUT LİNKTEN BAKINIZ
KARAKTERLER CİA-LA.SWAT-NEAVY SEAL-STAR-SPOP-OMOH-SAS-SWAT
YILBAŞI VE CADILAR BAYRAMI KAFALIKLARI 2 ŞER TANE
SÜRELİ İTEMLER DOLU 750 gun flash gözlüğü
2000 günden fazla bomba - sis- flash 3 lü set alabilme filan name kartlar BADGE SPREYLER filan)
gp li birkaç silah mevcut
35 kupon civarında kupon mevcut ancak kuponla alınabilecek itemlerin hepsi var
35 bin bonus puan da charın içinde hediyesi
(yeni bonuslu silahları hemen alırsınız)Millet eksik gedik aramaya çalışıyo bu yüzden;
Baştan söyliyim honor ribbonu yok. 2009 sonu 1 kere ban yedi o zamanlar oyun her programla çakışıyordu
yüklemek zordu acrobat reader, winzip gibi bi çok programla çaKışmaları vardı. 1 kere 2009 sonu gibi ban yedi
HİLE PROGRAMI FİLAN HİÇ KULLANILMADI ANCAK 1 KERE BAN YEDİ 15 GUNLUK ban DURUM Z8 E BİLDİRİLDİ
BAN 3. GUN AÇILDI. (OLURMU ÖYLE ŞEY FİLANDA DEMEYİN OLUYOR SENDE YAĞLI MÜSTERİ OL SENİNDE AÇARLAR
AMA SUÇSUZLUĞUNU KANITLAMAN LAZIM ÜZERİNE DE RİBBONUMUZU istedik suçsuzuz diye SİSTEM MÜSAİT DEĞİL DEDİLER onu vermediler
BUNLARIN YAZIŞMALARI CHARIN İÇİNDE KAYITLI SANIRSAM "KIRMIZI ZARF" İŞARETİNDE AMA ZARF Z8'E BİŞEYLER YAZMAYINCA CIKMIYO)
son çıkan golden ribbonu var (1 sene ban yemeyen ve 12 saat oynayana verilen)
lütfen gereksiz yorumlarda bulunmayınız.
link
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=5583745
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 4K
