HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
neyine aldın o peti şimdi herşeyin tammıda aldn çok büyük hata bence 

Droit tamir cpu al.credi ile olanlan.Bide peti 15 level yapıp toplama modülü alırsan.Süperçıl123;12175179' Alıntı:irisleri tamamlamak istiyorumda botta olduğu için patlar diye korkuyorumsizinki gibi olmasından korkuyorum
EDİT: flood için özür dilerim.
ben 7 lf3 leoyla x1 2500 vuruyorum. Beslemesiz .ilginç hocamçıl123;12175174' Alıntı:x1 le 2000-2400 x2 ile 4000-4500 x3 7000-7500 x4 10000-11000 rsp 14000
iris fulllemeden alan ılk kısı olursun pet ı dalga gecerler
D ırıslerı fulle sonra al stn pet bı 200k urı tutucak 8 lv olmadan modul alma pasıf mod da bot a koy senle kasılsın 8 lv den sonra 3 lv kamıkaze 3 lv toplama 3 lv tamır fln alırısn
D ırıslerı fulle sonra al stn pet bı 200k urı tutucak 8 lv olmadan modul alma pasıf mod da bot a koy senle kasılsın 8 lv den sonra 3 lv kamıkaze 3 lv toplama 3 lv tamır fln alırısnçoktan almış adam petiniiris fulllemeden alan ılk kısı olursun pet ı dalga gecerlerD ırıslerı fulle sonra al stn pet bı 200k urı tutucak 8 lv olmadan modul alma pasıf mod da bot a koy senle kasılsın 8 lv den sonra 3 lv kamıkaze 3 lv toplama 3 lv tamır fln alırısn
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 218
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 291
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 90
