HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şuanda saat 2 ye 10 var ve salı gunundeyiz tarama bitmişdir PBDO bota koyucam gemiyi yaratık artı kutu ya ne dersiniz ?
---------TARAMA GÜNLERİ VE SAATLERİ----------
*13 AĞUSTOS PAZARTESİ--->KBOT & İBOT TARAMALARI.(08.00-20.00)
*14 AĞUSTOS SALI --->KBOT & İBOT TARAMALARI (08.00-19.00) KBOT & İBOT BANLAMALARI(19.00-19.30)
*15 AĞUSTOS ÇARŞAMBA--->GENEL DARKORBİT BOT TARAMALARI (KBOT-İBOT-MERKAVA-KERKAVA-vs) [bu taramalar direk ALMANYA merkezden yapılmaktadır.!!!]
*16 AĞUSTOS PERŞEMBE--->BOTLARIN MD5 AYARLARINDA GÜNCELLEME(botunuzun sürümü değişir ve botunuz bu güncellemelerde çalışmaz.)
*13 AĞUSTOS PAZARTESİ--->KBOT & İBOT TARAMALARI.(08.00-20.00)
*14 AĞUSTOS SALI --->KBOT & İBOT TARAMALARI (08.00-19.00) KBOT & İBOT BANLAMALARI(19.00-19.30)
*15 AĞUSTOS ÇARŞAMBA--->GENEL DARKORBİT BOT TARAMALARI (KBOT-İBOT-MERKAVA-KERKAVA-vs) [bu taramalar direk ALMANYA merkezden yapılmaktadır.!!!]
*16 AĞUSTOS PERŞEMBE--->BOTLARIN MD5 AYARLARINDA GÜNCELLEME(botunuzun sürümü değişir ve botunuz bu güncellemelerde çalışmaz.)
şimdi koysak bi sorun olmaz sanrm , bide bu tarama dedikleri şeyi nasıl yapıyolar acaba ?
---------TARAMA GÜNLERİ VE SAATLERİ----------
*13 AĞUSTOS PAZARTESİ--->KBOT & İBOT TARAMALARI.(08.00-20.00)
*14 AĞUSTOS SALI --->KBOT & İBOT TARAMALARI (08.00-19.00) KBOT & İBOT BANLAMALARI(19.00-19.30)
*15 AĞUSTOS ÇARŞAMBA--->GENEL DARKORBİT BOT TARAMALARI (KBOT-İBOT-MERKAVA-KERKAVA-vs) [bu taramalar direk ALMANYA merkezden yapılmaktadır.!!!]
*16 AĞUSTOS PERŞEMBE--->BOTLARIN MD5 AYARLARINDA GÜNCELLEME(botunuzun sürümü değişir ve botunuz bu güncellemelerde çalışmaz.)
ne zaman bota koyacaz ? boxybot kullanıyorum ve ban yemedim yememde inşallah
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 18

saten bende vıp var