HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar oyunda yeniyim oynamayı fln yam bilmiyorum alphayı acdım 2 hayat kaldı ama gene tamamladım 
Gemim: Goliaht
Tasarım:Kalkan bide hasar veren var
Silahlar:16 ADET LF3 3 LF2 GERİSİ Mp1 (REZALET)
Jenaratörler:
9 TANE 2 BİN URİLİK HIZ GERİSİ Bin urilik bilmiyorum kapıda hıza gerek varmı
5 Adet BO2 2 ADET BO1 GERİSİ 250 KREDİLİK
Droit :
5 tane 6 lwl Flax 2 Adet İris 6 lwl
Pet var kamikaze aldım ise yarar dediler 70 bin uri var bunlar yetersiz biliyorum sanırım uriyle ne alıyım bo2 fln mı lf3 mi diziyim
Her yoruma + REP

Gemim: Goliaht
Tasarım:Kalkan bide hasar veren var
Silahlar:16 ADET LF3 3 LF2 GERİSİ Mp1 (REZALET)

Jenaratörler:
9 TANE 2 BİN URİLİK HIZ GERİSİ Bin urilik bilmiyorum kapıda hıza gerek varmı
5 Adet BO2 2 ADET BO1 GERİSİ 250 KREDİLİK
Droit :
5 tane 6 lwl Flax 2 Adet İris 6 lwl
Pet var kamikaze aldım ise yarar dediler 70 bin uri var bunlar yetersiz biliyorum sanırım uriyle ne alıyım bo2 fln mı lf3 mi diziyim
Her yoruma + REP
Son düzenleme:
bence hızları kesinlikle fulle hızlar her yerde çok önemli! 70 bin ürininde 4 ü lf3 3üne 10binlik kalkan al ama bo3 çıkıyor dediler bilmiyorum artık 

Herkezden yorum bekliyorum lutfen arkadaslarr
Kapı taktikleri varmı pbdo bot kullanıyrm Kapı içinde taktikler fln varmı
Hız neden okadar önemlikiya ben Full kalkan dizip girmisdim ama yapamadım Taktik lazım
Pet al dediler aldım bide bunla gircem
Kapı taktikleri varmı pbdo bot kullanıyrm Kapı içinde taktikler fln varmı
Hız neden okadar önemlikiya ben Full kalkan dizip girmisdim ama yapamadım Taktik lazım
Pet al dediler aldım bide bunla gircemŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 764
