HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben bir proje baslatıyorum. Kendi botumu yapıcağım ilk 1 Ay bedava olucak . Ama suna karar veremedim hangi kaynak kodlarını kullanıyım? Yani yapıcağım bot hangisine benzesin?
1-) ibot (Sorunlu biraz)
2-) kbot(Hele bu tam Sorunlu
)
3-) Biobot
4-) Udobot
5-) Boxybot
6-) Mbot <~~~ Şimdilik bunu düşünüyorum
Not : Projenin Gidişatına göre Galaxy Gate yapma özelliğide eklenecektir. Aylık bot+gg 15 tl yapıcağım. Projeye katılan herkeze botu sınırsız yapıcam ama önce Yazılım yapmayì bilmeniz gerek . Projeme girmeyi düşünüyorsanız ö.m atı bana
Yada;
Hipernos@hotmail.com
1-) ibot (Sorunlu biraz)
2-) kbot(Hele bu tam Sorunlu
)3-) Biobot
4-) Udobot
5-) Boxybot
6-) Mbot <~~~ Şimdilik bunu düşünüyorum
Not : Projenin Gidişatına göre Galaxy Gate yapma özelliğide eklenecektir. Aylık bot+gg 15 tl yapıcağım. Projeye katılan herkeze botu sınırsız yapıcam ama önce Yazılım yapmayì bilmeniz gerek . Projeme girmeyi düşünüyorsanız ö.m atı bana
Yada;
Hipernos@hotmail.com
ilk once Mbot deniyecegim sonra boxybot denerim. Mbotun özelligi daha fazla Cünkü
Arkadaşlar ben bir proje baslatıyorum. Kendi botumu yapıcağım ilk 1 Ay bedava olucak . Ama suna karar veremedim hangi kaynak kodlarını kullanıyım? Yani yapıcağım bot hangisine benzesin?
1-) ibot (Sorunlu biraz)
2-) kbot(Hele bu tam Sorunlu)
3-) Biobot
4-) Udobot
5-) Boxybot
6-) Mbot <~~~ Şimdilik bunu düşünüyorum
Not : Projenin Gidişatına göre Galaxy Gate yapma özelliğide eklenecektir. Aylık bot+gg 15 tl yapıcağım. Projeye katılan herkeze botu sınırsız yapıcam ama önce Yazılım yapmayì bilmeniz gerek . Projeme girmeyi düşünüyorsanız ö.m atı bana
Yada;
Hipernos@hotmail.com
yaptım olacak projeye başladım bile 2 tl veren herkeze linsansı veriyorum.
şaka biyana başarılı olursun inşallah.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

