HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba sayın GM.Oyuna dün başladım bu gün 2. kata cıktım şimdi ise inemiyorum adama tıklanmıyor lütfen yardım edin.
oraya çıkmadan önce yanınıza ışınlanma yüzügü almalıydınız aksi taktirde inemezsiniz admine veya gm lerden birine özel mesaj la durumu bildiriniz.
adminin bugdan cıkarması uzun sürer bu yüzden oraya başka bir charla gidin ışınlanma yüzügünü unutmayın itemleri aktarın ztn leveliniz pek yüksek degil galiba.
bence acın bır tane char gıtsın nasıl olsa 1 tane karektermı kullanan var benım karekterler sw nın yarısı kadar var sanırım
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 77
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 129
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38

gm cevap bekliyene kadar