berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hangi tasarımı kullanmalıyım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan wWwWwTIGERwWwWw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 633

Hangi tasarımı kullanmalıyım

  • Enforcer

  • Bastion

  • Exalted

  • Veteran


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar konuya resim de ekleyecektim ama bulamadım.Ben Goliath kullanıyorum ve bende Goliath'ın yetenek tasarımları hariç bütün tasarımları var.Bende hangisini kullanacağımı bilemedim sizin düşüncelerinizi alayım dedim.

  • Enforcer Goliath, % 5 ekstra hasar ile her savaş seferinin bel kemiği olacaktır. Hiçbir klanda eksik olmamalı. Büyük darbe gücü ile savaş yönetiminde büyük bir çığır açacağı gibi, uzaylılar ile düşman klanlara da korku saracaktır.
  • % 10 ekstra kalkan gücü ile Bastion her savaşta iyi bir destektir. Rakiplerin büyük veya küçük çatışmalarda, seni ciddi bir rakip olarak tanıyacaklardır. En cüretkâr uzaylılar bile senin karşında çok zorlanacaklardır. (ŞU AN BUNU KULLANIYORUM)
  • Bu tehlikeli görünen kırmızı tasarımla etrafına korku salacaksın. Exalted tasarımını kullan ve bütün şöhret puanların için % 10 daha fazla kazan!

  • ​Parlak beyaz bir tasarım. Onu kullandığın sürece, topladığın bütün Tecrübe Puanları için % 10 bonus kazanırsın. (GÖRÜNÜMÜNÜ EN COK SEVDİĞİM BU)
​Yorumlarınızı bekliyorum..
 
Enforcer İyi Gider Atagın Iyıyse Dahada Etkılı Olur Tavsiye.
Exp Kasicam Diyorsanda(Cubi,Kris Gibi) Exp Vereni,Söhret kasicaksanda Söhret Arttirani
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst