HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gemi alıcam hangisini alıyım ?
Önerilerinizi bekliyorum Goliaht mi Aegis mi yoksa Citadel
Goliaht'sa hangi tasarımı
Önerilerinizi bekliyorum Goliaht mi Aegis mi yoksa Citadel
Goliaht'sa hangi tasarımı
Özel goli tasarımın varsa goli yoksa Aegis
edit:Diminisher veya Spectrum
katılıyorum arkadaşın fikrine birde üstüne elmas alırsan

katılıyorum arkadaşın fikrine birde üstüne elmas alırsan![]()
Valla Bendede Elmas Var Aegis ALıcam Bence Sende Al Derim 2 Yetenegide toplam 1.5 Dakkada 340k Can Veriyor 30 Saniyedede 75k Kalkan Kalkana Çok Gerek Kalmıyacak Çünki Elmasın Varsa Kalkan Hep Full Gibidir
Yani Kesinlikle ElmasŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 150
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 132
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 336
